اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد

شستشوی بیش از 264 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و در راستای پیشگیری از چالش های زیست محیطی و شیوع بیماری های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری بخش اعظمی از خطوط شبکه و جمع‌آوری و دفع فاضلاب به طول بیش از 264 کیلومتر شستشو شد.

شستشوی بیش از 264 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر زنجان عملیات شستشوی شبکه را با استفاده از دستگاه واتر جت انجام داده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: مرئی سازی و هم سطح کردن دریچه های شبکه فاضلاب به تعداد 284 فقره و همچنین پاکسازی و لایروبی بیش از 7 هزار عدد منهول نیز از دیگر اقداماتی است که همزمان با عملیات شستشوی شبکه فاضلاب انجام شده است.

وی سمپاشی و گند زدایی در منهول‌ها به تعداد 7 هزار و سیصد فقره را نیز از جمله اقدامات معاونت بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در راستای اجرای عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب شهر زنجان عنوان کرد.

به گفته این مسئول عملیات بازرسی و  ویدئومتری از خطوط لوله فاضلاب به میزان 14 کیلومتر نیز با توجه به ضرورت نظارت بر عملکرد مطلوب خطوط شبکه فاضلاب و جلوگیری از قطع خدمات به مشترکین فاضلاب انجام شده است.

جزء قاسمی گفت: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود که با انجام این فعالیت ها ، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث و مسدودیت گرفتگی های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری کاهش می یابد.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول