اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

پیام دریادار سیاری

تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی پایانی بر سلطه‌گری دشمنان انقلاب و ارتش بود

معاون هماهنگ کننده ارتش طی پیامی تاکید کرد: تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در بیست و چهارم مهر‌ماه سال ۱۳۵۸ پایانی بر سلطه‌گری استکبار و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و ارتش بود.

تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی پایانی بر سلطه‌گری دشمنان انقلاب و ارتش بود

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش طی پیامی خطاب به حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسنی سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در بیست و چهارم مهر‌ماه سال ۱۳۵۸ پایانی بر سلطه‌گری استکبار و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و ارتش بود که آن امام فرزانه، روحانیت عزیز را به عنوان پشتیبانی مطمئن برای "ارتش مقید به اسلام" قرار داد تا قدرت نظامی اش را بیش از پیش به زیور ایمان آراسته نموده و در دفاع از کشور اسلامی، توان رزم آوری را با تمسک به اسلام شریف، با جهاد فی سبیل الله و شهادت تحقق بخشد؛ که به حق به عهد خود وفا نمود و در پیروی از مقتدا و ولایت فقیه در راه رسیدن به آرمان‌های الهی سر و جان بی دریغ هدیه کردند؛ تا تاریخ بداند که اسلام پیروز و دین خدا پاینده است.

اینک در سالروز صدور آن فرمان ارزشی، تبریک صمیمانه خویش را به جنابعالی و همه کارکنان خدوم سازمان تقدیم نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو توجهات و عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول