اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در اسلام آبادغرب:

زائر امام حسین(ع) در صحرای محشر بین مردم می درخشد

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) اسلام آبادغرب گفت:‌ زائر امام حسین (ع ) در دنیا مورد رحمت خداوند است، هرگز فقیر نشود و در صحرای محشر هم در بین مردم می‌درخشد.

زائر امام حسین(ع) در صحرای محشر بین مردم می درخشد

مهدی عزتی امروز در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در کرمانشاه پیاده روی اربعین حسینی را یک حرکت عبادی و بلکه به عنوان یک حرکت سیاسی دانست و اظهار داشت: این پیاده روی عظیم و معنوی برای دین اسلام و زنده ماندن یاد امام حسین (ع) و فرزندان و اصحابش است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) اسلام آبادغرب با اشاره به روایاتی از عظمت این حرکت معنوی، افزود: در آیه ۵۴ و ۵۵ سوره قمر آمده است: کسی که امام حسین (ع) را زیارت کند انگار خود حضرت را در عرش زیارت کرده و کسی که به زیارت او رود چهار هزار ملائک به استقبال او می‌آیند و در برگشت همان تعداد ملائک او را بدرقه می‌کنند.

وی تاکید کرد: زائر امام حسین (ع )در دنیا مورد رحمت خداوند متعال قرار می‌گیرد و در زمان وفاتش نیز، حضرت زهرا (س) سر او را به دامن خواهد گرفت، همچنین در دنیا هرگز فقیر نشود و در صحرای محشر هم در بین مردم می‌درخشد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) اسلام آبادغرب با بیان آیه مبارکه «یا ایتها النفس المطمئنه»، تأکید کرد: مصداق این آیه و نفس مطمئنه، امام حسین(ع) است. 

این مسؤول ادامه داد: خداوند ارزش‌های زیادی برای امام حسین (ع) قرار داده است از جمله آن، خوردن خاک حرام است، اما تنها خاکی که حرام نیست و بلکه شفا بخش محسوب می‌شود در واقع خاک تربت این حضرت است.

عزتی افزود: زواری که به زیارت یار می شتابند با طهارت و آداب پیش روند از خواندن زیارت نامه و نماز غافل نشوند و سختی راه را به خاطر حضرت ثارالله(ع) با صبوری پشت سر بگذارند و در تمام راه به یاد فرزندان حضرت و اسارت حضرت زینب(س) اشک بریزند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) اسلام آبادغرب بیان کرد: رعایت حقوق دیگران از اهم وظایف زوار است، چراکه امام حسین (ع) در شب عاشورا در جمع یارانش فرمودند: کسانی مرا همراهی کنند که حق‌الناسی بر گردنشان نباشد.

انتهای پیام/ت /۲۱۰۸۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول