اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جدیدترین اخبار از فیلم سینمایی «قسم»

محسن تنابنده بعد از گرگان به شاهرود می‌رود

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده گفت: این روزها در حال فیلمبرداری در شهر گرگان هستیم و بعد از اتمام سکانس‌های این لوکیشن، به شهر شاهرود می‌رویم.

محسن تنابنده بعد از گرگان به شاهرود می‌رود

جلیل شعبانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قسم» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، درباره تولید این فیلم سینمایی گفت: چند وقتی است که فیلمبرداری فیلم سینمایی «قسم» آغاز شده است و در حال حاضر حدود ۱۵ درصد از این فیلم جلوی دوربین رفته و تدوین همزمان آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: این روزها در حال فیلمبرداری در لوکشین شهر گرگان هستیم و بعد از اتمام سکانس‌های گرگان، به شهر شاهرود می‌رویم و مابقی سکانس‌ها را در شهر شاهرود جلوی دوربین می‌بریم. 

این تهیه‌کننده سینمای ایران درباره بازیگران فیلم «قسم» اظهار کرد: بازیگران اصلی فیلم همچنان مهناز افشار، سعید آقاخانی و حسن‌ پورشیرازی هستند؛ اما در کنار آنها از برخی بازیگران تئاتری نیز استفاده کرده‌ایم.  

شعبانی درباره حضور این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر، اعلام کرد: حتماً فرم حضور در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر را پرخواهیم کرد و ان‌شاءالله با موافقت هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر، این فیلم در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول