اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

استکبار جهانی با مشاهده اجتماع بزرگ اربعین وحشت می‌کند

امام جمعه سمنان با بیان اینکه استکبار جهانی با مشاهده اجتماع بزرگ اربعین وحشت می‌کند، گفت: پیاده‌روی اربعین اجتماع عشاق‌الحسین (ع) با هر رنگ و مذهبی است.

استکبار جهانی با مشاهده اجتماع بزرگ اربعین وحشت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسؤولان سمنان با اشاره به جریان عظیم پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: زیارت اربعین از سوی امامان معصوم (ع) بسیار سفارش شده است و حتی زیارت‌نامه را می‌توان از راه دور خواند.

وی ادامه داد: زیارت اربعین مقدمه ظهور امام زمان (عج) بوده و از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین صفوف لشکریان عاشورایی به سمت کربلای معلی است، تصریح کرد: اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین جنبه سیاسی پررنگی هم دارد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین اجتماع عشاق‌الحسین (ع) با هر رنگ و مذهبی است، اضافه کرد: در این اجتماع، بحث رنگ، زبان و مذهب مطرح نیست و همه ندای «لبیک یا حسین (ع)» سر می‌دهند.

وی با بیان اینکه پیام‌های اجتماع بزرگ اربعین چند بخش دارد، تصریح کرد: یک پیام برای جهان اسلام و مسلمین است که تنها راه مقابله با استکبار جهانی و مزدوران آنها در منطقه، اتحاد، وحدت و همبستگی خواهد بود.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه پیام دیگر این اجتماع عظیم به استکبار جهانی و دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: استکبار جهانی با دیدن اجتماع بزرگ اربعین وحشت می‌کند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با ابزارهایی مثل مزدوران خود در منطقه دنبال کم‌رنگ کردن و تخریب ارزش‌های اسلامی هستند، تصریح کرد: آنها در این راه، از هر روشی استفاده کرده و باوجود شکست‌هایی که خورده، دست از این توطئه‌ها نکشیده‌اند.

وی با بیان اینکه جهان اسلام باید برابر این توطئه‌ها هوشیارتر از قبل باشد، اظهار کرد: نباید با اختلافات به دشمن فرصت داد تا توطئه‌هایش را در راستای تخریب اسلام و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران عملی کند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول