اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

فرمانده سپاه شهرستان دشتی:

دشمن سیلی خورده در جنگ سخت، به دنبال انتقام در فضای مجازی است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: دشمن شکست‌خورده در جنگ سخت چند سالی است که در تدارک جنگ اقتصادی علیه ملت ایران است و امروز به دنبال انتقام در فضای مجازی است.

دشمن سیلی خورده در جنگ سخت، به دنبال انتقام در فضای مجازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سرهنگ پاسدار علی غضنفری درآیین تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی خانواده پاسداران شهرستان دشتی، گفت: دشمن با همه ابزارها و سلاح‌هایی که در دست داشت در جنگ 8 ساله علیه ملت ایران در جنگ سخت شکست خورد و اینک از طریق شبکه‌های مجازی به جنگ کشور آمده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی یادآور شد: جنگ 8 ساله در ظاهر فقط صدام حمله‌کننده به ایران بود هرچند همه کشور‌های عربی، شرق و غرب با تمام امکانات و قدرت مکانیزه خود از صدام حمایت‌های مالی و تسلیحاتی کردند تا به خیال خام خود ظرف یک هفته تهران را تسخیر کنند.

وی ادامه داد: امروز باید همه امت ایران اسلامی هوشیار باشند که دشمن شکست‌خورده در جنگ سخت چند سالی است که در تدارک جنگ اقتصادی علیه ملت ایران است و امروز به دنبال انتقام در فضای مجازی است.

غضنفری تأکید کرد: اگر هوشیاری خود را حفظ نکنیم و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید داخلی عمل نکنیم، در این جنگ با مشکل مواجه می‌شویم.

وی افزود: آثار فضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه‌ها است و تغییرات و دگرگونی‌های زیادی را به وجود آورده که خانواده‌ها باید در این زمینه هوشیار باشند.

غضنفری یادآور شد: فضای مجازی ابتدا برای اهداف نظامی و امنیتی طراحی و به‌مرور وارد دیگر بخش‌ها اجتماعی ازجمله تفریح، سرگرمی، اقتصاد و ریگر عرصه ها گردید و این امر چنان پررنگ و گسترده بود که کارکرد آن را تغییر داد به‌طوری‌که این تکنولوژی نوظهور، امروزه به یک صنعت و عرصه‌ی تأثیرگذار جهانی تبدیل‌شده است و کمتر موضوع اجتماعی را می‌توان یافت که متأثر از فضای مجازی نباشد.

وی افزود: شبکه‌های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده‌های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می‌باشد که با برنامه‌ریزی و بالا بردن سطح آگاهی عمومی می‌توان از آثار و دستاوردهای مثبت آن بهره گرفت و پیامدهای منفی را به حداقل رساند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: ورود فضای مجازی به فضاى زندگى انسان‌ها در کنار مزایا و محاسن، باعث به وجود آمدن یکسرى دغدغه‌ها و نگرانی‌ها شده و روابط افراد را به شدت تحت تأثیر قرار داده است که مهم‌ترین آسیب وارده از ناحیه فضای مجازی به جوامع بشری، هضم فرهنگ‌های اصیل بومی در فرهنگ لیبرال دمکراسی غرب است که این آسیب‌رسانی در تمام جوامع، موضوعیت داشته و محدود به جامعه­ و یا اقلیتی خاص نمی‌شود.

وی افزود: شکستن حرمت‌ها و قبح شکنی از گناهان همراه با ایجاد آشفتگی در اصلی‌ترین عنصر سازنده‌ی جامعه یعنی تحکیم بنیان خانواده که این کار با هدف از بین بردن نقش سازنده خانواده در تربیت فرزندان صورت می‌گیرد یکی دیگر از اهداف دشمن ایجاد آشفتگی در خانواده‌ها است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول