اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هفته پر کار یگان تک تیرانداز نیروهای یمنی‌ها

یگان تک تیرانداز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در یک هفته گذشته توانستند 175 شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی و 10 گارد مرزی را از پا در آورند.

هفته پر کار یگان تک تیرانداز نیروهای یمنی‌ها

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تک تیراندازان یمنی در صحنه درگیری‌ها با ائتلاف سعودی توانسته‌اند سهم بالایی در پیروزی‌ها به خود اختصاص دهند.

به نوشته پایگاه خبری المؤتمر نت، در یک هفته گذشته 175 شبه نظامی وابسته ائتلاف سعودی از سوی یگان تک تیرانداز نیروهای یمنی کشته شده‌اند.

همچنین 10 تن از گارد مرزی سعودی نیز در یک هفته گذشته با شلیک تک تیراندازها از پا در آمده‌اند.

 

 

تک تیراندازان یمنی در جریان حمله وسیع ائتلاف سعودی- اماراتی به استان و ساحل الحدیده در اردیبهشت ماه گذشته و شکست کامل این عملیات توانستند نقش پر رنگی ایفا کنند. آن‌ها توانسته‌اند از عوارض طبیعی زمین و کوهستانی بودن منطقه به خصوص در مرز با عربستان، بهترین بهره را ببرند.

در همین حال امروز (شنبه) نیروهای ارتش سعودی به همراه شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی- اماراتی تلاش داشتند در منطقه «السدیس» در استان نجران وارد خاک یمن شوند که به وسیله توپخانه یمنی‌ها هدف قرار گرفته و تعدادی از آن‌ها کشته و زخمی شدند و باقی نیز فرار کردند. 

در شهرستان «نِهِم» در استان صنعاء نیز هفت نیروی وابسته به ائتلاف سعودی- اماراتی در عملیات نیروهای یمنی زخمی و سه تن دیگر کشته شدند.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول