اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

500 خادم حسینی از چهارمحال عازم کربلا شدند

برپایی موکب مشترک بختیاری‌_عراقی در مسیر کربلا

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: 500 نفر از خادمان استان چهارمحال و بختیاری با 6 دستگاه اتوبوس در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای کشور عراق عازم شدند.

 برپایی موکب مشترک بختیاری‌_عراقی در مسیر کربلا

حجت‌الاسلام البرز رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از اعزام خادمان چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی به رائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: 500 نفر از خادمان استان با 6 دستگاه اتوبوس به سمت مرزهای کشور عراق عازم شدند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری افزود: تعدادی از خادمان در موکب‌های کربلا و نجف و تعدادی در مرز شلمچه مستقر می‌شوند؛ گروه‌های فرهنگی نیز با زبان‌های مختلف مانند اردو، انگلیسی و فرانسه به زائران کشورهای مختلف خدمات‌رسانی می‌‎کنند.

وی با اشاره به اینکه سه موکب در مرز شلمچه، عمود 285 نجف و عمود 1337 کربلا از چهارمحال و بختیاری برپا شده است، اضافه کرد: در مسیر پیاده‌روی اربعین نیز تعدادی موکب تلفیقی از مردم استان با کشور عراق برپا شده است.

رئیسی ادامه داد: در موکب قمر بنی‌هاشم (ع) در مرز شلمچه 5 هزار نفر، در موکب نجف اشرف یک هزار نفر و در موکب کربلای معلی پنج هزار نفر از زائران اربعین حسینی شبانه‌روز اسکان و در سه وعده غذایی پذیرایی می‌شوند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول