اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

معاون عمرانی استاندار مطرح کرد:

توجه ویژه به تمام نقاط استان در برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید

معاون عمرانی استاندار قزوین تاکید کرد: استان قزوین، فقط شهر قزوین نیست و برنامه‌ها باید در تمام شهرها، روستاها و نقاط مختلف استان به بهترین نحواجرا شود و کنگره سه هزار شهید استان از جمله برنامه‌هایی است که در اجرای آن این نکته در نظر گرفته شده و در برگزاری آن به تمام نقاط استان توجه ویژه شده است،

توجه ویژه به تمام نقاط استان در برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد در نشست بخشداران و نمایندگان دهیاران استان که با محوریت کنگره سه هزار شهید استان برگزار شد، گفت: از ابتدای انقلاب تا اکنون در هر مقطع حساسی، یاد و خاطره و تشییع پیکر شهدا ، انگیزه و تحولی دوباره ایجاد کرده، و اکنون در این مقطع حساس زمانی، برگزاری کنگره سه هزار شهید استان تلنگری است که با ایجاد فضای معنوی و زنده کردن یاد و خاطره شهیدان به ما کمک می کند تااین مقطع را نیز به راحتی بگذرانیم.

فرخ‌زاد تأکید کرد: اکثر اوقات برنامه‌های مختلف فقط به شهر قزوین خلاصه شده است، اما استان قزوین، فقط شهر قزوین نیست و برنامه‌ها باید در تمام شهرها، روستاها و نقاط مختلف استان به بهترین نحواجرا شود و کنگره سه هزار شهید استان از جمله برنامه‌هایی است که در اجرای آن این نکته در نظر گرفته شده و در برگزاری آن به تمام نقاط استان توجه ویژه شده است، همچنین در برگزاری کنگره سعی شده تا با بازدید و شناسایی و بررسی نقاط ضعف و قوت از تجربیات دیگر استانها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنگره نیاز است تصمیم گیری و برنامه‌ریزی‌های نهایی انجام شود و باید به این نکته نیز توجه نمود که اجرای بسیاری از تصمیمات و برنامه‌ها نیاز به اعتبار و هزینه ندارد و تنها با تدابیر مدیریتی قابل اجراست.

رئیس کمیته فضاسازی کنگره سه هزار شهید استان گفت: بسیاری از اقدامات تنها مختص به این کنگره نبوده است و از قبل انجام شده به طور مثال در ستاد ساماندهی گلزار شهدا با برنامه ریزی‌های مختلف دراکثر روستاها نسبت به ساماندهی مزار شهدا اقدام شده است و برگزاری کنگره نیز فرصت خوبی است تا نسبت به ساماندهی مزار و نیز بازنگری تابلوهای شهدا اقدام شود.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: دستگاه‌ها و ادارات وظیفه‌شان را به درستی انجام می‌دهند اما با این حال نیاز است اجرای کنگره با مشارکت مردم، تشکل‌ها ، سازمان های مردم نهاد و خیرین از حالت دولتی خارج و مردمی شود.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولین برگزاری کنگره در صرف هزینه‌ها، تا حد ممکن صرفه جویی کرده اند و با ابتکار عمل، بازنگری تصمیمیات و مهندسی ارزش سعی شده تا ضمن برگزاری شکوهمند کنگره ، هزینه‌ها به حداقل ممکن برسد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول