اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد

تخصیص 40 میلیارد جهت اجرای عملیات تعریض خروجی روستای مغانجوق سلماس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای عملیات تعریض و چهار خطه کردن خروجی روستای مغانجوق تا ابتدای تقاطع غیر همسطح محور سلماس و خوی به طول 2.3 کیلومتر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

 تخصیص 40 میلیارد  جهت اجرای عملیات تعریض خروجی روستای مغانجوق سلماس

ارسلان شکری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: پروژه عملیات تعریض و چهار خطه کردن خروجی روستای مغانجوق تا ابتدای تقاطع غیر همسطح محور سلماس و خوی یکی از برنامه های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بوده و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال برای اجرایی کردن این پروژه تخصیص یافته و به زودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه مهم از بار ترافیکی این محور کم شده و نسبت ایمنی جاده به گذشته افزایش خواهد یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: از دیگر برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در شهرستان سلماس روکش آسفالت محور سلماس و تازه شهر به طول 4 کیلومتر بوده که با تخصیص اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال اجرایی می شود.

وی افزود: در بحث روکش آسفالت با برنامه ریزی هایی که در سلماس با همکاری نماینده این شهرستان انجام شده و به زودی اقداماتی در این زمینه انجام می گیرد.

شکری ادامه داد: در سطح شهرستان های استان جهت ایمن سازی راه های مواصلاتی برنامه ریزی هایی انجام شده و در شهرستان سلماس نیز به دلیل تراکم تردد ها اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز تخصیص یافته شده است.

انتهای پیام/۱۰۸۳/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول