اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

از آغاز ثبت‌نام در سامانه سماح

14 هزار و 300 ویزا برای زائران اربعین در زنجان صادر شده است

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به صدور 14 هزار و 300 ویزا تا شب گذشته برای متقاضیان اعزام به پیاده‌روی اربعین گفت: صدور این ویزاها بدون محدودیت تا روز اربعین ادامه می‌یابد.

14 هزار و 300 ویزا برای زائران اربعین در زنجان صادر شده است

فرامرز بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد ثبت‌نام کنندگان در سامانه سماح را برای دریافت ویزا 14 و هزار و 967 نفر اعلام و اظهار کرد: صدور ویزا برای متقاضیان بین 48 تا 72 ساعت زمان‌ نیاز دارد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به صدور 14 هزار و 300 ویزا تا شب گذشته برای متقاضیان اعزام به پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: صدور این ویزاها بدون محدودیت زمان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 11 هزار و 956 نفر از شهرستان زنجان در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: سهم دو شهرستان قیدار و ابهر از آمار ثبت نام کنندگان به ترتیب یک هزار و 287 و یک هزار و 724 نفر گزارش شده است.

بابایی با اشاره به صدور ویزا در خارج از شبکه حج و زیارت گفت: مردم باید متوجه باشند که ویزاها تقلبی است و احتمال بروز مشکل در داخل خاک عراق برای دارندگان این ویزاها بسیار زیاد است.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه برخی از آزادبرها اقدام به دریافت ویزای اربعین برای اعزام زائران برای ایام بعد از اربعین می‌کنند، ادامه داد: زائران متوجه باشند که اعزام با ویزای اربعین برای بعد از این ایام امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول