اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرماندار ویژه گنبدکاووس خبر داد

ساخت درمانگاه و مجتمع فرهنگی در محله محروم «مدرسی» گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به بازدید مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور از محلات محروم و آسیب‌پذیر این شهرستان، گفت: ایشان دستور ساخت درمانگاه و مجتمع فرهنگی و آموزشی در این محله را صادر کردند.

ساخت درمانگاه و مجتمع فرهنگی در محله محروم «مدرسی» گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی در جمع مدیران ادارات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس در اجرای طرح شهید شوشتری یکی از موفق‌ترین شهرستان‌های استان گلستان بوده است، اظهار کرد: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان، نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به طور کلی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در این راستا یکی از مهم‌ترین دلایل این موفقیت‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در طی دو سال اخیر بازدیدهای مختلفی از سوی مسوولان کشوری و استانی از محلات آسیب‌پذیر و هدف طرح شهید شوشتری در گنبدکاووس صورت گرفته است، افزود: در تمامی این بازدیدها اقدامات و عملکرد شهرستان گنبدکاووس مورد تحسین و تمجید قرار گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه «احمد محمدی» مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور نیز در روزهای گذشته از محلات هدف طرح «شهید شوشتری» در این شهرستان بازدید کرده است، خاطرنشان کرد: در بازدید ایشان از محله مدرسی شهرستان گنبدکاووس موفق شدیم قول ساخت درمانگاه و مجتمع چند منظوره فرهنگی و آموزشی را در این محله اخذ کنیم.

کریمی با اشاره به اینکه این مهم مشروط به واگذاری زمین این درمانگاه و مجتمع فرهنگی و آموزشی است، ادامه داد: شهرداری گنبدکاووس را مامور کرده‌ایم تا به سرعت این مهم را فراهم کرده و در جلسات مشترک با معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه هر چه سریع‌تر وضعیت ساخت این مکان‌ها را مشخص کنند.

وی با تاکید بر اینکه ساخت این دو مکان در این محله محروم و کمتر توسعه یافته می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه این منطقه داشته باشد، گفت: این رخداد می‌تواند برای جوانان مشتاق این محله که تعدادشان نیز کم نیست فضایی را فراهم کند تا استعدادهای خود را شکوفا کنند و از سویی دیگر وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول