اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد

شناسایی 871 انشعاب غیر مجاز آب در شهرهای استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 853 فقره انشعاب غیرمجاز در شهرهای استان شناسایی شده، که از این میزان انشعاب 640 مورد آن تبدیل به مجاز شده است.

شناسایی 871 انشعاب غیر مجاز آب در شهرهای استان زنجان

علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد کنتورهای خراب تا نیمه سال 97 در شهرهای استان زنجان را بیش از 6 هزار و 566 مورد اعلام و اظهار کرد: از این تعداد کنتور نزدیک به 4 هزار مورد تعویض و یا استانداردسازی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: بیشترین تعداد کنتورهای خراب در بین 21 شهر استان زنجان به ترتیب مربوط به شهرهای: زنجان، ابهر و خرم‌دره بوده است.

وی تصریح کرد: از تعداد کل کنتورهای تعویض شده در استان نیز بیش از 3 هزار فقره توسط شرکت آب و فاضلاب و 700 مورد نیز توسط مشترکین تعویض شده است.

جزء قاسمی گفت: در بخش معافیت‌های مشترکین زیر پوشش نهادهای حمایتی و مساجد نیز در نیمه نخست سال جاری 98 مورد معافیت در پرداخت حق انشعاب اعمال شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ادامه از برگزاری سمینار ضوابط نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سالن حضرت امام خمینی(ره) شرکت برق منطقه‌ای برگزار خبر داد.

علیرضا جزء قاسمی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌ای این نشست‌ها باعث انسجام هر چه بیشتر آن و بهره‌وری بیش از پیش شده است ابراز امیدواری کرد: این نشست‌ها گامی موثر در راستای بهبود عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در زمینه عمران و توسعه باشد.

وی افزود: در راستای تحقق بند 5 مصوبات یازدهمین جلسه شورای فنی استان زنجان مبنی بر توانمندسازی عوامل نظام فنی و اجرایی استان این سمینار آموزشی برگزار شد تا سطح معلومات و دانش دست اندرکاران این حوزه ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سمینار نشریات و ضوابط نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور در استان زنجان با حضور دکتر ابوالحسنی معاون نظام فنی و اجرایی این سازمان برگزار شد که امید می رود با برگزاری چنین همایش‌هایی عملکرد نهاد های خدمت رسان در راستای برنامه ریزی های کلان کشور قرار داده شود.

گفتنی است؛ شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیش از 227 هزار مشترک با جمعیتی بالغ بر 735 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی را زیر پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول