اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکاری که شرافت را به شهرت ترجیح داد

گوهرشناسی مردم اصفهان در استقبال از یک پهلوان/ کاپیتان تیم ملی در اندیشه تکرار #نه_به_اسرائیل

صبح امروز مراسم استقبال از ورزشکار اصفهان محسن باباصفری با حضور گرم مسؤولان و مردم رهنان اصفهان برگزار شد، مردمی که نشان دادند گوهرشناس هستند و قدر سرمایه‌های اجتماعی خود را می‌دانند.

گوهرشناسی مردم اصفهان در استقبال از یک پهلوان/ کاپیتان تیم ملی در اندیشه تکرار #نه_به_اسرائیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین محمدی صبح امروز در مراسم استقبال و قدردانی از محسن باباصفری دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی هندبال به واسطه عدم حضور در رقابت با نماینده ورزشی این رژیم اظهار کرد: از ورزشکار پرافتخار اصفهانی باید قدردانی کرد، کار ارزشمند و قهرمانانه و پهلوانانه این ورزشکار اصفهانی حاکی از آن است آن چه رهبر معظم انقلاب در خصوص رهنان گفتند چقدر واقعی است.

وی با اشاره به پیام چند سال پیش رهبر معظم انقلاب به مراسم یادواره شهدای رهنان، بیان کرد: معظم له از رهنان به عنوان یک منطقه پربرکت نام بردند که سند بخشی از آن گلزار شهدای اصفهان است که شهدا و علمای بزرگی در آن آرمیده‌اند.

امام جمعه شهر رهنان با اشاره به حضور ورزشکاران پرافتخاری چون باباصفری در این منطقه، عنوان کرد: روحیه پهلوانی ورزشکارانی چون باباصفری نشان داد آن‌ها نیز مدافع حرم و مدافع اسلام و ارزش‌های انسانی هستند.

وی ادامه داد: اقدام باباصفری شایسته بهترین تجلیل‌ها و تقدیرهاست، عدم رویارویی با تیمی که از یک رژیم غاصب و صهیونیستی است و سالیان سال است که با تمام وجود به بشریت ظلم می‌کند، یک کار انسانی و اسلامی است.

محمدی با بیان این که از داشتن چنین پهلوانی هر لحظه به خود افتخار می‌کنیم، در پایان گفت: هر چه فکر کردم هدیه درخور این پهلوان نیافتم تا این که یادم آمد چفیه‌ای از رهبر معظم انقلاب به عنوان تبرکی گرفتم که این چفیه را تقدیم این پهلوان اصفهانی خواهم کرد.

#نه_به_اسرائیل را در تقابل‌های بعدی تکرار می‌کنم

محسن باباصفری نیز در این مراسم استقبال  اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستم از مردم فلسطین حمایت کنم، مردم فلسطین در شبکه‌های اجتماعی ابراز لطف کردند که این من را خوشحال می‌کند.

وی افزود: این عدم حضور با میل شخصی خودم بود و می‌خواستم از سیاست‌های کشورم محافظت کنم؛ اگر در آینده بازهم با یک تیم صهیونیستی بازی داشته باشم از بازی کردن خودداری می‌کنم.

کاپیتان تیم ملی هندبال ادامه داد: مردم و مسؤولان تا به امروز حمایت خوبی از این تصمیم من داشته‌اند اگر چه در اوایل بازی نکردن مقابل یک تیم صهیونیستی باعث شد پیامدهای منفی زیادی داشته باشد و جریمه‌های متفاوتی بشوم.

وی با اشاره به این که عملکرد موفقش در تیم باعث شده که مدیران باشگاه رومانیایی اجازه عدم حضور وی را بدهند، تصریح کرد: مدیران روی من و یک بازیکن دیگر تیم حساب ویژه‌ای باز کردند و با توجه به بازی‌هایی که در چهار جام دیگر داریم به من نیاز دارند تا برای این تیم بازی کنم.

به گزارش فارس، صبح امروز مراسم استقبال از ورزشکار اصفهان محسن باباصفری با حضور گرم مسؤولان و مردم رهنان برگزار شد، مردمی که نشان دادند گوهرشناس هستند و قدر سرمایه‌های اجتماعی خود را می‌دانند.

شب گذشته نیز جمعی از مردم و تشکل‌های دانشجویی با حضور در فرودگاه امام خمینی تهران از این ورزشکار اصفهانی استقبال کرده بودند.

باباصفری دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی است که عضو تیم استوابخارست رومانی است به دلیل به رسمیت نشناختن رژیم غاصب صهیونیستی و در دفاع از مظلوم و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حاضر به حضور در مسابقه تیمش با نماینده این رژیم کودک‌کش نشد(اینجا بخوانید).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول