اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

پمپ آب و هواکش یا ابزارهای مناسب خود را در ویدفکتور جستجو کنید

همه ی ما در زندگی روزمره مان به برخی از ابزار و تجهیزات فنی احتیاج پیدا می کنیم. این از ایجاد تاسیساتی در منزل شروع شده و به محیط های صنعتی و کارگاه ها و سازمان های کوچک و بزرگ بسط پیدا می کند. فروشگاه تجهیزات صنعتی و ابزارآلات ویدفکتور به عنوان پیشرو در فروش آنلاین این تجهیزات، خدمات رسانی و دسترسی آسان و سریع را در اختیار هموطنان ایرانی قرار داده است.

پمپ آب و هواکش یا ابزارهای مناسب خود را در ویدفکتور جستجو کنید

پمپ آب و هواکش یا ابزارهای مناسب خود را در ویدفکتور جستجو کنید. همه ی ما در زندگی روزمره مان به برخی از ابزار و تجهیزات فنی احتیاج پیدا می کنیم. این از ایجاد تاسیساتی در منزل شروع شده و به محیط های صنعتی و کارگاه ها و سازمان های کوچک و بزرگ بسط پیدا می کند. فروشگاه تجهیزات صنعتی و ابزارآلات ویدفکتور به عنوان پیشرو در فروش آنلاین این تجهیزات، خدمات رسانی و دسترسی آسان و سریع را در اختیار هموطنان ایرانی قرار داده است.

فروشگاه ویدفکتور فعالیت خود را از سال ... آغاز کرده و در دپارتمان های ابزار و تجهیزات ایمنی، هواکش و تهویه، دکوراسیون و باغبانی و فضای سبز گسترده شده است.

معرفی فروشگاه اینترنتی ویدفکتور

فروشگاه اینترنتی ویدفکتور ارائه دهنده ی تجهیزات صنعتی و ابزارآلات تخصصی می باشد. با خرید از این فروشگاه می توانید کالای مورد نیاز خود را در سراسر ایران تحویل بگیرید.

شما با ورود به محیط سایت این فروشگاه اینترنتی می توانید کلیه ی محصولات تخصصی و ابزار را مشاهده کرده و با توجه به نیازی که دارید، محصول مورد نظر خود را جستجو و انتخاب نمایید.

سپس شما به اطلاعات کاملی درباره ی محصول مورد نظر دست خواهید یافت و محیط فروشگاه ویدفکتور این امکان را فراهم می سازد تا مقایسه بین کالای انتخاب شده و مدل های مشابه از دیگر برندها داشته باشید.

این فروشگاه محصولات خود را از برندهای معتبر و کالاهای اصل انتخاب کرده است و با خرید از ویدفکتور می توانید نسبت به کیفیت و اصالت کالای خریداری شده، اطمینان خاطر داشته باشید.

به علاوه ویدفکتور در راستای حمایت از مشتریان خود در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته برای سفارشات بالای 400 هزار تومان و در صورتی که سفارش از روز قبل ثبت شده باشد، سرویس ارسال رایگان در محدوده در نظر گرفته است.

محصولات فروشگاه ویدفکتور | هواکش | پمپ آب

محصولات فروشگاه ویدفکتور به گروه های الکتروموتور و الکتروپمپ، انواع هواکش و تهویه، تهویه سرمایشی و گرمایشی، برق و روشنایی، پیچ و میخ و اتصالات، حمام و آشپزخانه و ابزار تقسیم شده اند.

به طور مثال در بخش پمپ آب شما می توانید پمپ آب صنعتی، پمپ آب تاسیساتی، پمپ لجن کش، پمپ کف کش، پمپ آب خانگی، بوستر پمپ، پمپ آب شناور، پمپ آب کولر و ... را مشاهده کنید.

با ورود به هر یک از این نوع تجهیزات پمپ آب، برندهای مختلفی از محصولات را می بینید و می توانید بنا بر نیاز و بودجه ی خود نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام نمایید.

در بخش ابزار آلات به محصولاتی چون آچاربکس، آچارآلات، انبردست، دسته بکس، پیچ گوشتی، نوک پیچ گوشتی، چکش، جعبه ابزار، ابزار آلات کارگاهی، ابزار پنوماتیک و... دسترسی دارید.

همان طور که پیش تر نیز گفتیم برای تمام این محصولات توضیحات کامل و جامعی در زیر محصول ارائه شده و تصاویر کاملا واضح و از زوایای مختلف نیز ارائه گشته است.

با مقایسه ی قیمت محصولات در فروشگاه اینترنتی ویدفکتور با بازار، متوجه خواهید شد که این فروشگاه تجهیزات صنعتی و ابزارآلات از انواع پمپ آب گرفته تا هواکش و تهویه را با قیمت رقابتی و بسیار منصفانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

مشاوره رایگان فروشگاه ویدفکتور

ویدفکتور دارای بخش مشاوره رایگان می باشد و افرادی که قصد خرید از این فروشگاه را داشته باشند و یا حتی تنها بخواهند اطلاعاتی راجع به محصولات به دست بیاورند، می توانند از این مشاوره رایگان بهره مند شوند.

شما ممکن است به قطعه ای احتیاج داشته باشید، اما به درستی ندانید کدام قطعه یا ابزار را باید خریداری کنید تا نیازتان را کاملا برطرف سازد. با استفاده از مشاوره رایگان تیم تخصصی ویدفکتور بهترین راهنمایی را دریافت کرده و خرید مقرون به صرفه و هوشمندانه و موفقی را تجربه خواهید کرد.

ضمانت بازگشت کالای فروشگاه ویدفکتور

فروشگاه ویدفکتور به عنوان یک فروشگاه معتبر اینترنتی ضمانت بازگشت کالا را به مشتریان خود ارائه داده است. به این صورت شما می توانید با اطمینان خاطر از ویدفکتور خریداری کرده و به لحاظ مرجوع کردن کالا نگرانی نداشته باشید.

پرداخت امن و راحت فروشگاه ویدفکتور

پس از این که کالا یا کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را به سبد خرید ویدفکتور اضافه نمودید، برای پرداخت وجه می توانید از پرداخت امن و راحت فروشگاه ویدفکتور استفاده کرده و به راحتی مبلغ را واریز نمایید.

تخفیفات ویژه ویدفکتور

معمولا با مراجعه به وب سایت ویدفکتور هر روز تعدادی از کالاها با تخفیفات ویژه عرضه می شوند و اگر کمی شانس داشته باشید، می توانید کالای مورد نظرتان را با تخفیف ویژه ی ویدفکتور که معمولا عدد کوچکی هم نیست، خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ی اصلی فروشگاه ویدفکتور مراجعه نمایید:

http://vidfactor.ir

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول