اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

در هفته ششم لیگ دسته 3 کشور

بازی پرواز زنجان و آبیک قزوین به علت درگیری بازیکنان نیمه‌تمام ماند

بازی پرواز زنجان و آبیک قزوین در هفته ششم لیگ دسته سه کشوربه علت درگیری بازیکنان نیمه‌تمام ماند.

 بازی پرواز زنجان و آبیک قزوین به علت درگیری بازیکنان نیمه‌تمام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ در هفته ششم لیگ دسته سه کشور، بازی پرواز زنجان و آبیک قزوین به علت درگیری بازیکنان نیمه‌تمام ماند.

روز گذشته بازی تیم پرواز زنجان و آبیک قزوین از سری مسابقات هفته ششم لیگ دسته سه کشور در حال برگزاری بود که در دقیقه 85 دروازه‌بان تیم پرواز مصدوم شد و به زمین افتاد.

پس از مصدومیت وی بازیکنان خواستار رسیدگی به وضعیت ناصر حیدری دروازه‌‎بان تیم شدند، اما داور به گمان اینکه دروازه‌بان تمارض می‌کند، دستور ادامه بازی را داد اما بازیکن پرتاب کننده توپ این کار را نکرد و بار دیگر خواستار رسیدگی به وضعیت دروازه‌بان شد.

در پی عدم شروع مجدد بازی کارت زرد به بازیکن تیم پرواز داد و همین امر موجب شد که این بازیکن به داور اهانت کند، در نتیجه همین موضوع داور بازی را قطع کرده و بازی نیمه‌تمام باقی ماند.

با متوقف شدن بازی و نیمه‌تمام ماندن آن دروازه‌‍‌بان مصدوم با آمبولانس به بیمارستان آیت‌الله موسوی انتقال پیدا کرد.

مالک تیم پرواز زنجان در همین باره به خبرنگار فارس گفت: روز گذشته از هفته ششم لیگ دسته 3 کشور با سفیر نوین آبیک قزوین بازی داشتیم که پس از اخراج دروازه‌بان تیم، از دقیقه 30 بازی را 10 نفره ادامه دادیم تا به دقیقه 85 رسیدیم که در این دقیقه دروازه‌بان به علت برخورد با تیرک دروازه مصدوم شد.

وی تصریح کرد: در نتیجه همین مصدومیت و اتفاقات رخ داده و درگیری به وجود آمده بازی به تشخیص داور به دلیل اتفاقات رخ داده نیمه‌تمام ماند، اما آنچه مسلم است دروازه‌بان پرواز مصدوم بود و سلامتی بازیکن مهم‌ترین موضوع است.

جواد نوروزی گفت: در این بازی دروازه‌بان قصد تمارض نداشت و به قدری وضعیت وی وخیم بود که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه بازیکن تیم پرواز نیز در اهانت به داور مورد تایید نیست، تصریح کرد: با این حال اتفاق رخ داد و بازی نیمه‌تمام ماند.

نوروزی درباره تکلیف بازی نیمه‌تمام مانده نیز گفت: گزارش بازی را داور و ناظر بازی به فدراسیون گزارش می‌دهند که در نتیجه یا بازی 3 بر صفر اعلام و یا تکرار خواهد شد.

وی همچنین درباره مشکلات مالی تیم گفت: تاکنون همه هزینه‌های تیم به صورت شخصی از سوی بنده و بازیکنان پرداخت شده است و از سوی مسوؤلان حمایتی انجام نشده است.

مالک تیم پرواز زنجان گفت: امروز این تیم با مشکلات بسیاری مواجه است و به علت نبود اسپانسر مشکلات دو چندان شده است.

وی با درخواست از مسؤولان به ویژه شورا و شهرداری برای حمایت از این تیم افزود: تاکنون کمکی از سوی مسؤولان به تیم نشده است.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول