اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

نمایشگاه «دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز» آبان ماه برگزار می‌شود

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، از برگزاری سومین نمایشگاه «دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز» از ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری خبر داد.

نمایشگاه «دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز» آبان ماه برگزار می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمد‌تقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، از برگزاری سومین نمایشگاه «دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز» از ۲۷ تا۳۰ آبان ماه سال جاری در سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: نمایشگاه «دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز» با توجه به اهمیت مطالعه و شناخت وضع موجود، آموزش و گسترش آگاهی‌های جامعه هدف، تهیه بانک اطلاعات مصارف حامل‌های انرژی و آب، نظارت بر حسن اجرا و نگهداری پیشگیرانه و... در ساختمان‌هایدانشگاه‌ها می‌تواند ما را در پیشبرد اهداف «مدیریت سبز» یاری دهد.

وی افزود: در نمایشگاه حاضر به ارائه مقادیر صرفه‌جویی دانشگاه‌ها و مقایسه آن با شاخص‌های حوزه‌های مختلف مدیریت سبز نظیر انرژی‌های تجدید پذیر، مدیریت پسماند، مدیریت انرژی، مدیریت آب و پساب، مدیریت فضای سبز و... پرداخته خواهد شد.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای ۲۷ تا۳۰ آبان ماه از ساعات ۹ صبح تا ۱۷ عصر از نمایشگاه مذکور و دستاوردهای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز، بازدید کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول