اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

فارس گزارش مي‌دهد

4 مدال كاراته‌وان ايران در چنگ قمي‌ها / باشگاه زين‌الدين قم نايب قهرمان كاتا شد

سومين مرحله رقابت‌هاي ليگ كاراته‌وان پسران ايران با درخشش كاراته‌كاهاي استان قم در هر دو بخش كاتا و كوميته به پايان رسيد.

4 مدال كاراته‌وان ايران در چنگ قمي‌ها / باشگاه زين‌الدين قم نايب قهرمان كاتا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برترین‌های سومین مرحله از نخستین دوره پیکارهای لیگ کاراته‌وان پسران ایران در حالی معرفی شدند که کاراته‌کاهای شرکت کننده از استان‌های مختلف برای کسب عناوین برتر در هر دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی رفتند.

میزبان مرحله سوم لیگ کاراته‌وان ایران سالن شهید افراسیابی تهران بود که در آن کاراته‌کاهای قم با کسب چهار مدال طلا، ‌نقره و برنز روی سکوی هشتم تیمی جای گرفتند اما در بخش تیمی رشته کاتا، کاتاروهای تیم شهید زین‌الدین قم عنوان نایب‌قهرمانی را به ارمغان آوردند.

در رده سنی نوجوانان این پیکارها و بین 35 کاتارو، متین محمدی‌یکتا بعد از نمایندگان کرمان و آذربایجان شرقی به مقام سوم و نشان برنز رسید، در وزن منهای 52 کیلوگرم بخش کومیته امیرمهدی رستگار از تیم کاراته استان قم بین 41 کاراته‌کا مقامی بهتر از رتبه پنجمی کسب نکرد.

در وزن منهای 57 کیلوگرم نیز همین اتفاق رخ داد و نماینده قم دانیال معارف‌وند بین 37 کاراته‌کا پنجم شد، اما در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات لیگ کاراته‌وان ایران، اعضای تیم جوانان قم عملکرد بسیار خوبی داشتند و نخستین موفقیت با مقام سوم و نشان برنز سیدمجید وکیلی بین 29 کاتاروی جوان به دست آمد، ضمن اینکه امیررضا باقری جوشقانی دیگر عضو تیم کاتای جوانان قم به مقام نهم رسید.

اما در بخش کومیته رده سنی جوانان و در وزن منهای 55 کیلوگرم محمد ورمرزیان نهم شد، در وزن منهای 61 کیلوگرم حسین خدری مدال‌آور کاراته قم از مسابقات قهرمانی آسیا، با اقتدار تمامی حریفان خود را از پیش‌رو برداشت و بین 44 کاراته‌کا مقام قهرمانی این پیکارها را به دست آورد.

در وزن منهای 68 کیلوگرم فرید معصومی از تیم قم بین 39 کاراته‌کا پنجم شد، در وزن به اضافه 76 کیلوگرم نیز محمدسینا عبدالحسینی از تیم کاراته قم بین 29 کاراته‌کا بعد از نماینده‌های مرکزی، تهران، گیلان و فارس به مقام پنجم دست پیدا کرد.

در رده‌بندی کاتای تیمی این پیکارها تیم شهید زین‌الدین قم به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت اما در جدول رده‌بندی کومیته تیمی، تیم منتخب کاراته استان قم با کسب یک نشان طلا، یک نقره و دو برنز جایگاه هشتم را به خود اختصاص داد تا پرونده این مرحله از مسابقات بسته شود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول