اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حاجی‌دلیگانی:

ارسال لوایح fatf به مجمع تشخیص توسط لاریجانی کاملا خلاف قانون بود

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در اقدامی خلاف قانون و با دور زدن مجلس شورای نگهبان ۲ لایحه پالرمو و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را خود مستقیماً به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کرده است.

ارسال لوایح fatf به مجمع تشخیص توسط لاریجانی کاملا خلاف قانون بود

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: رئیس مجلس در اقدامی خلاف قانون و با دور زدن مجلس و شورای نگهبان ۲ لایحه پالرمو (مبارزه با جرائم سازمان یافته فرا ملی) و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را در حالیکه باید در مجلس بررسی می‌شد بدون بررسی در صحن و کمیسیون برای مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کرد.

وی افزود: این دو لایحه چندی پیش از سوی شورای نگهبان به مجلس ارسال شد و کار به این صورت بود که ایرادات شورای نگهبان به دو لایحه اصلاح و ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنان پابرجا بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طبق قانون باید این دو لایحه در مجلس بررسی می‌شد و چه این ایرادات اصلاح و چه بر نظر مجلس پافشاری می‌شد دو لایحه بعد از بررسی، باید از طریق شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شد اما رئیس مجلس بدون بررسی این دو لایحه در مجلس آن را مستقیماً نه از طریق شورای نگهبان بلکه شخصاً برای مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول