اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح شد

دستگاه‌های دولتی 2 هزار و 800 میلیارد تومان بدهی دارند/ 31 طرح، آماده بهره‌برداری در استان

ستاد اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس مرکز آمار ایران تشکیل شد و موضوعات و مباحثی از جمله وضعیت پروژه‌های آماده بهره‌برداری و وضعیت بدهی دستگاه‌های دولتی مورد بحث قرار گرفت.

دستگاه‌های دولتی 2 هزار و 800 میلیارد تومان بدهی دارند/  31 طرح، آماده بهره‌برداری در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز ستاد اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس مرکز آمار ایران تشکیل شد و موضوعات و مباحث مربوط به مصوبات جلسه قبل این ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

اجرایی شدن 76 درصدی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

اقبال عباسی در این ستاد با اشاره به اینکه مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی قانون تلقی می‌شود، گفت: یکی از کارگروه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری، کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است که مصوبات این ستاد 76 درصد اجرایی شده است و این استان رتبه دوم کشوری را در این زمینه به‌دست آورده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان همچنین در بحث صرفه‌جویی در هزینه‌ها رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی در پایان در خصوص دیرکرد پاسخ استعلام کارخانه نیترات سدیم و منیزیم چهارمحال و بختیاری از سوی وزارت دفاع، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوماه از زمان پاسخ به جواب استعلام گذشته است، اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان می‌تواند با توجه به اختیارات خود برای این کارخانه مجوز صادر کند.

31 طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است

عباسی در پایان ادامه داد: 31 طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است که لازم است به سرعت تعیین تکلیف شوند.

تهمتن عبداللهی در ادامه جلسه با اشاره به وضعیت رسیدگی بدهی دستگاه‌های دولتی به بخش خصوصی جهت تهاتر، گفت: جلسات متعددی در این خصوص با دستگاه‌های مختلف برگزار شده است که تاکنون حدود 37 میلیارد تومان اوراق جهت تهاتر نهایی شده است.

بدهی دستگاه‌های دولتی استان به بخش خصوصی 2  هزار و 800 میلیارد تومان برآورد شده است

مدیرکل اقتصاد و دارایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کل بدهی دستگاه‌های دولتی استان به بخش خصوصی 2  هزار و 800 میلیارد تومان برآورد شده است، افزود: از این رقم 230 میلیارد تومان بدهی دستگاه‌های دولتی به پیمانکاران است.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول