اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غلامپور: من دعوا نکردم و در حال جدا کردن بازیکنان بودم

مربی دروازه‌بانان تیم سایپا گفت: من دعوا نکردم و در حال جدا کردن بازیکنان بودم.

غلامپور: من دعوا نکردم و در حال جدا کردن بازیکنان بودم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهزاد غلامپور در پایان بازی مقابل پرسپولیس گفت: می‌توانستیم در این بازی برنده شویم اما در نهایت کار با تساوی به پایان رسید. 

وی در مورد درگیری‌های پایان بازی عنوان کرد: یکجا شجاع خلیل‌زاده و یکجا دروازه‌بان خارجی پرسپولیس با بازیکنان ما حرف‌شان شد و نمی‌دانیم در زمین چه اتفاقی افتاده است فکر می‌کنم شروع کننده آنها بودند.

مربی دروازه‌بانان سایپا در مورد اینکه آیا او هم در این درگیری حضور داشت، خاطرنشان کرد: خیر، من در درگیری نبودم و فقط جدا می‌کردم. مثل اینکه شما می‌خواهید زوری بگویید من دعوا می‌کردم.  بازیکنان از زمین درگیری پیدا کردند و ما آنها را جدا می‌کردیم.

وی در مورد خوشحالی گلی که انجام داد، تصریح کرد: این مسئله را رها کنید. در مورد اتفاقات بازی همانطور که گفتم در زمین حرفی به وجود آمد که به بیرون کشیده شد و ما هم آنها را جدا کردیم.

غلامپور در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند بازیکن سایپا فحاشی می‌کرده، گفت: احتمالاً آنها فحش دادند که او هم فحاشی کرده است.

وی در مورد اینکه آیا با منشا دچار درگیری شده است، گفت: خیر، من فقط جدا می‌کردم فیلم آن هستم و من کاری نکردم و اگر دعوا کرده بودم این مسئله را می‌گفتم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول