اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

اجتماع عظیم اربعین لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اجتماع عظیم اربعین لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد و قدرت دوستداران اهل‌بیت (ع) را نشان می‌دهد.

اجتماع عظیم اربعین لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان در حاشیه بازدید از موکب شهدای تدارکات و پشتیبانی این استان در مهران، با اشاره به جریان عظیم پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: زیارت اربعین مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولی‌عصر، امام زمان (عج) و حکومت جهانی آن حضرت است و پیاده‌روی اربعین بزرگ‌ترین تجمع مردمی در جهان محسوب می‌شود.

حمید دامغانی تصریح کرد: اجتماع عظیم اربعین وحدت، انسجام و اتحاد شیعیان و محبان امام حسین (ع) و آزادی‌خواهان جهان را در راستای عقیده‌ای که نسبت به امام حسین (ع) دارند، نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین تأثیرات مثبتی بر تقویت جبهه مقاومت دارد، تصریح کرد: این آیین باشکوه، انگیزه نیروهای جبهه مقاومت را برای مقابله با مزدوران استکبار افزایش می‌دهد.

دامغانی با بیان اینکه همایش پیاده‌روی اربعین لرزه بر اندام استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها در منطقه می‌اندازد، اضافه کرد: در این همایش باشکوه که حول محور قیام بر حق امام حسین (ع) می‌گردد، زائران شعار زیبای «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» را سر می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه شیعه با همین ایده و عقیده راه امام حسین (ع) را ادامه می‌دهد و استقامتش برابر تهاجم استکبار جهانی هر روز بیشتر می‌شود، تصریح کرد: اجتماع عظیم اربعین سبب می‌شود تا استکبار جهانی از نفوذ به درون شیعه مأیوس و ناامید شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه مهم‌ترین نکته این آیین باشکوه مقدمه‌سازی‌اش برای ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) است، اضافه کرد: اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین عامل معرفی بیشتر امام حسین (ع) و قیام عاشورا به جهانیان است تا مردم سراسر دنیا بیشتر آن حضرت را بشناسند.

دامغانی با تأکید بر اینکه با توجه به روایاتی که از اهل‌بیت (ع) رسیده است، زیارت ائمه اطهار (ع) از دور یا نزدیک هر دو ثواب اخروی دارد، اضافه کرد: کسی که توفیق تشرف دارد، از نزدیک امام حسین (ع) را زیارت می‌کند؛ ولی کسی که این توفیق را ندارد و از راه دور هم زیارت کند، قطعاً به خیل زیارت‌کنندگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نائل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در موکب‌های برقرارشده با هدف خدمات‌رسانی در پیاده‌روی عظیم اربعین پشتوانه خوبی برای ادامه فعالیت‌هاست، اظهار کرد: خادمان حسینی هم قطعاً ثواب زیارت امام حسین (ع) و اربعین را درک می‌کنند و نامشان به‌عنوان زائران امام حسین (ع) ضبط می‌شود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول