اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس کل دادگستری استان در دیدار با فرماندار زنجان:

غفلت از آسیب‌های اجتماعی لذت بهره‌مندی مردم از امکانات رفاهی را تقلیل می‌دهد

رئیس کل دادگستری استان در دیدار با فرماندار زنجان غفلت از آسیب‌های اجتماعی لذت بهره‌مندی مردم از امکانات رفاهی را تقلیل می‌دهد.

غفلت از آسیب‌های اجتماعی لذت بهره‌مندی مردم از امکانات رفاهی را تقلیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار به فرماندار زنجان ضمن تقدیر از همفکری و همکاری خوب شورای تأمین شهرستان زنجان با دستگاه قضایی گفت: ارتباط و همکاری این دو مجموعه همه جانبه است چرا که هر دوی این حوزه مسیر حرکت و رویکردشان رسیدگی به مشکلات مردم و کاستن از آسیب‌های اجتماعی است که این حرکت‌ها باید هدفمند و شتاب بیشتر داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه خروجی تصمیمات شورای تأمین شهرستان با محوریت فایده بودن موجب کاهش هزینه‌های دادرسی خواهد بود، افزود :اگر خروجی جلسات،کارگروه‌ها بر اساس فایده و حل مشکلات مردم باشد نه تنها امیدواری مردم را به نظام افزایش می‌دهد بلکه باری از هزینه‌های تحمیلی به کشور را کم خواهد کرد.

وی  خاطر نشان کرد: حرکت برای توسعه و رفع مشکلات مردم بایستی شتاب گیرد  و در این راستا ایجاد کارگروه‌های تخصصی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی امری ضروری است، چرا که غفلت از آسیب‌های اجتماعی لذت بهره‌مندی مردم از امکانات رفاهی را تقلیل خواهد کرد.

این مقام عالی قضایی استان زنجان افزایش تعاملات و همکاری‌ها بین همه مسؤولین را برای خدمت به مردم مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد:، خدمت به مردم مرزبندی نمی شناسد، ما به هیچ وجه در خدمت به مردم مرزبندی نداریم و مدیران باید مدیر قیمتی باشند، یعنی منشورشان عهد نامه مالک اشتر باشد

رئیس شورای قضایی استان زنجان دادرسی عادلانه و سرعت بخشیدن برای رسیدگی به مشکلات مردم را از برنامه‌های اصلی و مهم دستگاه قضایی استان برشمرد و افزود: دادرسی عادلانه در همه حوزه‌ها بدون تبعیض و حب و بغض  با قوت اجرای خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص گزارش فرماندار زنجان مبنی افزایش باغ شهرها اظهار کرد: با توجه به اینکه بر اساس گزارشات  ایجاد باغ شهرها در استان افزایش یافته و به موضوعی مهم و اصلی استان تبدیل شده  بایستی اقدام منطقی و سریع صورت گیرد،  البته دستگاه‌های متولی نظارتی بر این امر باید پاسخگو باشند که چرا این باغ شهرها به این مرحله رسیده و بعد از ایجاد به فکر تخریب  هستند هزینه‌هایی که صرف این باغ شهرها شده بسیار بالاست آیا این هزینه‌ها برای نظام آسیب نمی‌زند.

در این دیدار فرماندار زنجان با ارائه گزارشی از فرآیند جلسات شورای تأمین شهرستان زنجان و اقدامات انجام شده مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول