اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

اسکان 11 هزار نفر در موکب‌های چهارمحال و بختیاری

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری از اسکان 11 هزار نفر در موکب‌های این استان خبر داد و گفت: بیشتر زائران پذیرایی شده در موکب‌های استان از کشورهای دیگر هستند.

اسکان 11 هزار نفر در موکب‌های چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام البرز رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه ادوات و تجهیزات زیربنایی برای اسکان و پذیرایی زائران در موکب‌های چهارمحال و بختیاری به کشور عراق ارسال شده است، گفت: نانوایی سیار استان در نجف اشرف روزانه سه هزار نان سنتی کاکولی را در میان زائران اربعین توزیع می‌کنند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سه موکب اصلی و چندین موکب تلفیقی با حضور مردم استان در نجف، کربلا و مرز شلمچه پذیرای زائران اربعین حسینی است، افزود: بیشتر زائران پذیرایی شده در موکب‌های استان از کشورهای دیگر هستند.

وی  اضافه کرد: موکب عمود 285 نجف اشرف تا فردا، موکب 1337 و موکب‌های تلفیقی استان در کربلا تا یک روز بعد از اربعین و موکب  قمربنی‌هاشم (ع) در مرز شلمچه تا پایان زمان خروج زائران از کشور عراق اسکان و پذیرایی را انجام می‌دهند.

رئیسی ادامه داد: در موکب قمر بنی‌هاشم (ع) در مرز شلمچه 5 هزار نفر، در موکب نجف اشرف یک هزار نفر و در موکب کربلای معلی 5 هزار نفر از زائران اربعین حسینی شبانه‌روز اسکان و در سه وعده غذایی پذیرایی می‌شوند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول