اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

زنگ ایثار و شهادت در مدارس دیر نواخته شد

به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی ، زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان دیر نواخته شد.

زنگ ایثار و شهادت در مدارس دیر نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر،به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی ، زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان دیر نواخته شد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیر در آیین زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان حافظ دیر با گرامیداشت یاد شهید حسین فهمیده اظهار داشت: شهید فهمیده ها در مکتب حسین بن علی(ع) مشق شهادت فرا گرفته اند و با الهام از عاشورا و قاسم بن الحسن(ع) در این مسیر قدم گذاشتند.
وی افزود:هزاران دانش آموز در دوران دفاع مقدس با تأسی از نوجوان 13 ساله امام حسن مجتبی(ع) راهی جبهه ها شدند و جنگیدند تا استقلال،آزادی و سربلندی ما بماند.
امام جمعه دیر با اعلام اینکه ما همواره دشمن داریم،ادامه داد: برای مقابله با دشمنان باید دشمن شناس باشیم و نقشه های آنان را بشناسیم.
وی با اشاره به اینکه برای ایستادگی در برابر دشمن باید متناسب با جنگی که به راه انداخته مقاومت کنیم،گفت: در برابر جنگ نظامی باید آمادگی نظامی داشته باشیم، در مقابل جنگ اقتصادی دشمن باید با تقویت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی و صرفه جویی ایستادگی کنیم و در برابر جنگ فرهنگی باید بصیرت داشته باشیم.
حسینی با اعلام اینکه امروزه دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال سست کردن اعتقادات و باورهای نسل جوان و دانش آموزان است،عنوان کرد: بصیرت ، ولایتمداری و شهادت طلبی و در خط رهبری حرکت کردن نیاز امروز جامعه ماست.
وی در رابطه با اعلام آمریکایی ها مبنی بر آغاز دور جدید تحریم ها از روز 13 آبان اضافه کرد: دشمنان این خواب آشفته را به گور خواهند برد و ما با گام های استوار و عزم جدی با مشت های گره کرده دشمن را عقب نشینی وادار می کنیم.
امام جمعه دیر تأکید کرد: بهترین مکان برای تقویت ایمان و آمادگی های نظامی و بصیریتی حضور در بسیج دانش آموزی است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: همه ما بویژه دانش آموزان با الگو قرار دادن شهید فهمیده می توانیم در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت و نظام اسلامی گام بر داریم.
احمد عبدالله زاده با تأکید بر اینکه اقتدار نظام اسلامی همواره از بسیج است، افزود: نوجوانان با حضور در بسیج دانش آموزی و داشتن تفکر بسیجی می توانند به جامعه کمک کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول