اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

صدور بیش از 15 هزار مجوز خروج از کشور برای مشمولان زائر اربعین

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از صدور بیش از 15 هزار مجوز خروج از کشور برای مشمولان زائر اربعین حسینی (ع) در قم خبر داد.

صدور بیش از 15 هزار مجوز خروج از کشور برای مشمولان زائر اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ولی ترابی اظهارداشت: از نیمه دوم شهریور ماه سال جاری تاکنون برای بیش از 15 هزار نفر از مشمولان زائر اربعین حسینی(ع) اعم از دانش آموزان، دانشجویان، طلاب حوزه عملیه استان، متقاضیان جریمه مشمولان غایب و متقاضیان کارت معافیت و پایان خدمت هوشمند، مجوز خروج از کشور به مقصد کشور عراق صادر شده است.

وی گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به درخواست مشمولان و فراهم کردن زمان لازم برای سایر امورات خروج از کشور شامل (اخذ گذرنامه ، اخذ ویزا و ...) و پیوستن آنان به خیل عظیم راهپیمایان اربعین ابا عبدالله الحسین (ع)، بررسی درخواست بیش از 80 درصد متقاضیان مذکور به صورت اینترنتی انجام و مابقی نیز به صورت حضوری و با مراجعه به معاونت وظیفه عمومی استان صورت پذیرفته است .

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: همچنین با توجه به اهمیت موضوع و سهیم شدن کارکنان معاونت در این امر معنوی، روزهای منتهی به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، کارکنان این معاونت از ساعت 7 الی 17 در محل کار حاضر بوده و به درخواست زائران رسیدگی شده است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول