اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

حضور رئیس شورای المپیک آسیا در کنگره فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری

شیخ احمد: آینده وزنه برداری درخشان و روشن است/ مسیر مبارزه با دوپینگ شما عالی است

رئیس شورای المپیک آسیا در کنگره فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری در ترکمنستان حضور پیدا کرد.

شیخ احمد: آینده وزنه برداری درخشان و روشن است/ مسیر مبارزه با دوپینگ شما عالی است

به گزارش خبرگزاری فارس، کنگره فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری در عشق آباد برگزار و استارت لیست اوزان و نفرات حاضر در رقابت‌ها مشخص شدند که شیخ احمد، رئیس انوک و شورای المپیک آسیا نیز در این نشست حضور پیدا کرد.

همچنین در حاشیه نشست هیئت اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری و لیما پایتخت کشور پرو به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی 2021 بزرگسالان جهان انتخاب و معرفی شد.

 شیخ احمد آل فهد آل صباح، رئیس کویتی انجمن کمیته های ملی المپیک (انوک) و شورای المپیک آسیا در کنگره فدراسیون بین المللی وزنه برداری، برنامه و نقشه این فدراسیون برای حفظ جایگاهش در المپیک را عالی ارزیابی کرد و پیش بینی آینده ای روشن را برای آن داشت.

وی عنوان کرد: در سال های اخیر، فدراسیون شما با مشکلات متعددی درباره سلامت و پاکی ورزشکاران در حوزه دوپینگ مواجه بود. این هم دلیلی شد تا توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک خواستار مجموعه ای از تغییرات در فدراسیون برای حل این مشکل شود.

شیخ احمد متذکر شد: البته تاماش آیان و همکارانش در هیئت اجرایی هوشمندانه با هم همکاری کردند و از تجربیات افراد زیادی و کمیته بین المللی المپیک بهره بردند تا بتوانند این مشکل را حل کنند. آنها دو کمیسیون ایجاد کردند تا بتواند روند تغییرات و اجرای ایده ها را شروع کنند و گزارش خوبی نیز به هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک ارائه دادند که چه برنامه و روندی را در این زمینه در نظر دارند.

وی افزود: آقای باخ از این گزارش و روند بسیار خوشحال بود؛ اما در پی اقدامات و فعالیت های بیشتری است. البته با دیدن دستور جلسه امروز و نشست هیئت اجرایی شما، فکر می کنم گام هایی اساسی و مهم را برای جلب نظر کمیته بین المللی المپیک و ادامه حضور شما در برنامه المپیک برداشته اید.

رئیس انوک خاطر نشان ساخت: شما دوستان زیادی در کمیته بین المللی المپیک دارید و از اعضای اصلی مجامع عمومی کمیته های ملی المپیک کشورهایتان هستید. به همین دلیل، شما همواره حمایت های خوبی خواهید داشت. 

 شیخ احمد متذکر شد: نقشه راهی که توسط هیئت اجرای شما طراحی شده، با تجربه ای که من دارم، نقشه ای عالی است و مسیری مطمئن برای آینده روشن. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول