اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

مبارزه با استکبار جزو اصول ذاتی انقلاب اسلامی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با استکبار جزو اصول ذاتی انقلاب اسلامی است.

مبارزه با استکبار جزو اصول ذاتی انقلاب اسلامی است

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در خصوص روز 13 آبان روز اتحاد و همدلی ملت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، اظهار داشت: گرامی می‌داریم روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و اتحاد و همدلی ملت ایران به‌خصوص دانش آموزان و دانشجویان را که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.

نقوی حسینی اظهار داشت: سیزدهم آبان که هم‌زمان است با سه رویداد انقلاب اسلامی ازجمله اشغال لانه جاسوسی آمریکا، روز تبعید امام در سال ۱۳۴۳ و همچنین روز شهادت دانش آموزان در سال 57 که به نام روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

وی افزود: به جهت اینکه هر سه حادثه مسؤول و اقدام کننده‌اش آمریکا و استکبار جهانی بوده است این روز با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده است. جا دارد یاد و خاطره امام عزیز و دانش آموزان شهید را در این روز گرامی بداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز ۱۳ آبان روز خروش ملت ایران علیه سلطه آمریکا بر کشور ما که سرمایه‌های ملی و منابع طبیعی کشورها غارت می‌شود انجام شد.

نقوی حسینی بیان داشت: در 13 آبان سال 57 دانش آموزان علیه حکومت دست‌نشانده آمریکا طغیان کردند. 13 آبان باعث تبعید حضرت امام به جهت اعتراض ایشان به قانون ننگین کاپیتولاسیون صورت گرفت و در همین روز دانشجویان پیرو خط امام بالاخره بر ۵۰ سال سلطه‌ی آمریکایی‌ها بر ایران پایان دادند و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس تأکید کرد: این روز برای آمریکایی‌ها خیلی روز سخت و ناگواری است به جهت اینکه به سلطه و حکومت آن‌ها در ایران پایان داده شد؛ این تنها دلیلی است که ترامپ این روز را برای اعمال تحریم‌های جدید قرار داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا با اعمال تحریم‌های جدید در 13 آبان 97 می‌خواهد انتقام ۴۰ سال مبارزه ایران علیه استکبار را از ملت ایران بگیرد.

نقوی حسینی افزود: ترامپ فکر می‌کند با فشارهای جدید و تحریم ملت ایران می‌تواند در اراده و عزم آن‌ها تأثیر بگذارد، اما مردم ایران به‌ویژه نسل جوان و دانش آموزان ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان خواهند داد که مبارزه با استکبار جزو اصول ذاتی انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس در پایان گفت: روز 13 آبان روز طنین‌انداز شدن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار در تمام نقاط میهن عزیزمان است.

انتهای پیام/67037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول