اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

معاون بنیاد شهید استان زنجان خبر داد

برگزاری یادواره‌ 36 هزار شهید دانش‌آموز در زنجان

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت روز دانش‌آموز و هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره‌ 36 هزار شهید دانش‌آموز در زنجان برگزار می‌شود.

 برگزاری یادواره‌ 36 هزار شهید دانش‌آموز در زنجان

علی بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یادواره‌ 36 هزار شهید دانش‌آموز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده و همه شهدای دانش‌آموز کشور، با همکاری و مشارکت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و مدارس شاهد اطهر و شهید جلیل‌خانی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: این یادواره روز دوشنبه 14 آبان ماه از ساعت 9 و 30  دقیقه در کانون فرهنگی تربیتی سهروردی با حضور مسؤولان و اجرای برنامه‌های متنوع آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در همه مدارس استان نیز مراسمی به یاد شهدای دانش‌آموز و با عنوان یادواره شهدای دانش‌آموز در این ایام برگزار خواهد شد.

بیات در مورد سایر برنامه‌های گرامیداشت 13 آبان یادآور شد: صدور بیانیه، حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، نصب بنر تبریک روز دانش‌آموز در مسیر راهپیمایی و سردرب ادارات تابعه بنیاد از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به مناسبت گرامیداشت 13 آبان است.

لازم به ذکر است، استان زنجان 407 شهید دانش‌آموز تقدیم نظام انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول