اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

امام جمعه اهل سنت بیجار:

تهدید ایران به تحریم‌های مجدد نشانگر ضعف و سرخوردگی استکبار است

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: بازگشت تحریم‌ها و تهدید به تحریم‌های بیشتر توسط آمریکای جهان‌خوار و ریاست صهیونیسم جهانی نیز نشانگر عظمت و اقتدار نظام مقدس انقلاب اسلامی و ضعف و سرخوردگی استکبار است

تهدید ایران به تحریم‌های مجدد نشانگر ضعف و سرخوردگی استکبار است

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور اتفاقات تاریخی از جمله تبعید بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر سفارت و لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام با محوریت استکبار ستیزی است که نقش مهمی در  پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته است.

امام جمعه اهل سنت بیجار  خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بعنوان نظامی شکوهمند و مقتدر در سطح خاورمیانه و جهان بعنوان تنها نظام استکبار ستیز که سرلوحه تمام خیزش ها و انقلاب‌های مظلومان جهان با مستکبران و جهانخوارن است.

ماموستا محمدی تصریح کرد: این نظام مقدس با محوریت رهبری معظم انقلاب و مجاهدت و خون پاک شهدای ایران اسلامی و مجاهدت‌های فراوان در صحنه‌های نظامی، امنیتی، پزشکی و ارائه تمدن نوین اسلامی، استکبار ستیزی در طول چهار دهه از عمر خویش شاهد فراز و نشیب‌های فراوان و تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه‌ای زیادی از سوی دشمنان بوده که بحمدلله در تمام این عرصه‌ها موفق و سربلند بیرون آمده است.

وی گفت: عهدشکنی شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار در بحث برجام و نقض تعهدهای بین‌المللی سران استکبار نشانه دشمنی عمیق و ریشه دار امریکا علیه نظام مقدس و ملت شهید پرور ایران است که هیچگاه تمامی نخواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت بیجار عنوان کرد: بازگشت تحریم‌ها و تهدید به تحریم‌های بیشتر توسط آمریکای جهان‌خوار و ریاست صهیونیسم جهانی نیز نشانگر عظمت و اقتدار نظام مقدس انقلاب اسلامی و ضعف و سرخوردگی استکبار است که با طرح این تحریم‌ها و هجمه‌ها در فضای رسانه‌ای قصد تضعیف روحیه جهادی نیروهای انقلابی و مردم متعهد به نظام مقدس انقلاب اسلامی را در ذهن می‌پروراند.

ماموستا محمدی با تاکید براینکه حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان خط بطلانی بر تهدیدات سران استکبار زد، گفت: تجربه نشان داده که همسویی ملت شریف و انقلابی ایران با رهبری معظم انقلاب این هجمه‌های دشمنان را خنثی و اقتدار و عظمت نظام و ملت شریف در صحنه‌های جهانی ثبت می‌شود.

وی اضافه کرد: ملت شریف کردستان، علماء، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و تمامی دلسوزان و مخلصان نظام تا پای جان در راستای رفعت، عظمت و اقتدار نظام جانفشانی و مجاهدت دارند و این بار نیز یاوه گوئی‌های دشمن تبدیل به یاس و ناامیدی خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت بیجار در پایان گفت: این حضور چشمگیر و دشمن شکن ملت ایران در عرصه مشت محکمی بر چهره منحوس استکبار وارد و موجب ناامیدی آنان شد.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول