اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

کسانی که نوای سازش سر می‌دهند، بی‌بصیرت و وادادگان این انقلاب هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: سختی‌‌ها و فشارهای اقتصادی بر ما فشار می‌آورد، اما کسانی که نوای سازش سر می‌دهند بی‌بصیرت و وادادگان این انقلاب هستند، زیرا دشمن به‌ما چنگ و دندان نشان می‌دهند، آنها در روزنامه‌های زنجیره‌ای می‌‌خواهند افکار مردم را هدایت کنند، اما ملت ما می‌دانند سازش و مذاکره ثمره‌اش از بین رفتن عزت است و باید در این مسیر استقامت کنیم.

کسانی که نوای سازش سر می‌دهند، بی‌بصیرت و وادادگان این انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین مظفر صبح امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان که در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد؛ گفت: ۱۳ آبان یکی از روزهای بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز ملت بزرگ ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: وقایع و اتفاقاتی که در این روز رخ داده خاطرات به یاد ماندنی را در سینه انقلاب ما به‌ثبت رسانده و فصل نوینی را در کارنامه انقلاب گشوده است.

وی تصریح کرد: 13 آبان از یک طرف سه حماسه بزرگ و افتخار برای ملت ما محسوب می‌شود و از سوی دیگر سه فقره از بدترین جنایات علیه ملت ایران را در کارنامه آمریکا رقم زده است.

مظفر ادامه داد: این سه حادثه بزرگ اگرچه در وقوع و پیدایش همزمان اتفاق نیفتاده و سه موضوع متفاوت هستند، اما در حقیقت از نظر ماهیت و جهت کلی در مسیر واحدی قرار دارند، جالب اینجا بوده که در هر سه رویداد در یک طرف ملت بزرگ ایران و در طرف دیگر آمریکای مستکبر و جهانخوار و عمال و سرسپرده‌هایش است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به‌اولین رویداد توضیح داد: به‌ترتیب رویداد اول دستگیری و تبعید حضرت امام (ره) است که در اعتراض به‌تصویب لایحه کاپیتالاسیون و مصونیت قضایی مستشاران آمریکایی، اتفاق افتاد.

وی یادآور شد: امام با تصویب این لایحه به‌ملت بزرگ و علما هشدار دادند که در برابر این جنایت و خیانت آرام ننشینند و فرمودند که حیثیت و عظمت ایران را فروختند و پایکوبی کردند، امام دستور دادند به‌جای چراغانی بیرق سیاه عزا بر بام خانه‌ها بزنند.

مظفر رویداد دوم را رویداد ۱۳ آبان سال ۵۷ در آستانه پیروزی انقلاب دانست و گفت: در این روز دانش‌آموزان و کودکان انقلابی که در زمان ۱۵ خرداد ۴۲ در گهواره‌ها آرمیده بودند، در این زمان احساس تکلیف کردند و میز و نیمکت‌ها را رها کردند و به‌سوی خیابان‌ها و دانشگاه تهران حرکت کردند و شعا مرگ بر آمریکا سردادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آن دانش‌آموزان با جرات و جسارت شعار دادند و رژیم خونخوار پهلوی در برابر این دانش‌آموزان مظلوم قرار گرفتند و صف‌آرایی کردند، بیش از ۶۰ دانش‌آموز را به‌خاک و خون کشاندند.

وی با یادآوری اینکه شاه فکر می‌کرد با کشتن دانش‌آموزان می‌تواند مانع انقلابی بودن مردم باشد؛ خاطرنشان کرد: اینکه سنگفرش خیابان و دانشگاه تهران به‌خون دانش‌آموزان آغشته شد، سبب تزلزل پایه‌های شاهنشاهی شد و سرنگونی شاه سرعت گرفت.

مظفر حادثه سوم را ۱۳ آبان ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکایی‌ها معرفی کرد و گفت: انقلاب اسلامی امریکایی‌ها و عمال‌شان را از کشور بیرون کرد، اما آنها ناامید نشدند و توطئه می‌کردند و از طریق دولت لیبرالی که سر کار آورده بودند، امیدوار بودند حالا که از درهای این ملت رانده شده‌اند از پنجره‌ها داخل شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بنابراین دانشجویان تصمیم گرفتند، جاسوسان امریکایی را در لانه جاسوسی دستگیر کنند و این گروگانگیری برای ملت ایران یک عظمت و افتخار و برای آمریکا یک ننگ تاریخی بود، به همین جهت کارتر گفت این روز از سیاه‌ترین روزهای عمر من است.

وی ادامه داد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی بود که برای جبران این حقارت بزرگ تصمیم گرفتند به‌ما حمله نظامی کنند، اما خداوند در صحرای طبس هم ابابیل فرستاد و با طوفان شن سبب آتش‌سوزی آنها شد.

مظفر دخالت‌های آمریکا در ایران را فقط مخصوص بعد انقلاب ندانست و تاریخ ۲۵۰ ساله شکل‌گیری امریکا را تاریخ جنایت و خیانت، سلطه و ظلم معرفی کرد و افزود: امریکا در این روزها با تمام قوا علیه ملت ما وارد صحنه شده و تمام امکانات و شیاطین را بر علیه ما آماده کرده و در چنین روزی شیطان تمام احزاب خود را علیه ما بسیج کرده تا بتواند این ملت را از پا درآورد و به‌خیال خود با فشارهایی که آماده کرده‌ یا براندازی کنندخیانت یا این ملت قهرمان را به سازش و تسلیم بکشانند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شبکه‌های فارسی زبان سرویس‌های جاسوسی و سازمان منافقین را بسیج شده درراستای ایجاد شورش و اغتشاش داخل ایران دانست و متذکر شد: چرا چهره پنهان امریکایی‌ها اکنون در زمان ترامپ این قدر آشکار شده و این چنین علنی و رسمی برعلیه ملت مظلوم ما صف‌آرایی کرده‌اند؟

وی یکی از آن دلایل را اقتدار انقلاب ایران دانست و تاکید کرد: انقلاب ایران آن‌ا را به‌استیصال و درماندگی کشانده که روسای جمهورش سرشان را به‌در و دیوار می‌کوبند تا جبران تحقیر شدن‌های خود را در برابر ملت ایران کنند.

مظفر ادامه داد: ملت ایران اینها خودشان زبان به‌اعتراف گشوده‌اند، اینکه روزنامه اعلام می‌کند، ایران هم اکنون پرچم امریکا را در جهان به‌حالت نیمه‌افراشته درآورده، این از عظمت ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اینکه رئیس موساد امریکایی‌ها را تحقیر و تحریک می‌کند که چرا علیه ایران اقدام شدیدتری نمی‌کنید و آن‌ها اعلام می‌کنند، این ایران است که توانسته امریکایی‌ها را از بلندای سال ۲۰۰۱ به‌ذلت و حقارت امروز بکشاند، از عظمت ملت ایران است.

وی بیان کرد: اینکه هفته‌نامه آمریکایی به‌صراحت اعلام می‌کند روسای جمهوری امریکا از جیمی کارتر تا اوباما به‌یک نقطه مشترک رسیده‌اند و آن این است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند  انجام دهد از عظمت ملت ایران است.

مظفر با اشاره به‌گزارش شورای آتلانتیک؛ گفت: اینکه اعلام شده ایران به‌صخره‌ای بزرگ‌تر از صخره مالی آمریکا تبدیل شده، و اعلام می‌کنند ایران مانع دستیابی امریکا به‌اهدافش در خاورمیانه است، در گزارش اندیشکده صیهونیستی اشاره می‌شود که خاورمیانه در حال الگوبرداری از اتقلاب ایران بوده، از عظمت ملت ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اینکه سیاستمدار آمریکایی در برابر تحریکات صیهونیست‌ها برای حمله آمریکا به‌ایران، می‌گوید امریکا خر احمقی است که اگر در موضوع حمله به‌ایران با اسراییل همراهی کند، اینکه یکی از نظریه‌پردازان آمریکایی می‌گوید، گزینه نظامی علیه ایران غیرممکن است و ابعاد فاجعه باری برای امریکا به‌وجود می‌آورد همه از عظمت ملت ایران است.

وی تاکید کرد: اینکه تحلیلگر معروف غربی اعلام می‌کند به‌خاطر نفوذ ملت ایران، هم حزب الله لبنان و هم انصارالله یمن و هم حشد شعبی در عراق اهداف و آرمان‌های خود را از انقلاب اسلامی گرفته‌اند، از عظمت ملت ایران است.

مظفر افزود: دومین موضوعی که آمریکایی‌ها را عصبانی کرده و سبب شده این‌چنین صریح و آشکار برعلیه ما شمشیر بکشند، استقامت، پایداری، روحیه شهادت‌طلبی و وفاداری شما ملت ایران است و این چیز کمی نیست، این همان چیزی است که ۴۰ سال همه نقشه‌ها را خنثی کرده است، برای همین می‌گویند، به‌جای اینکه انقلاب را از بین ببرند باید ملت را از بین ببرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز غرب به‌این نتیجه رسیده که برای سقوط و براندازی ایران تنها یک راه وجود دارد و آن از میان برداشتن ملت ایران است، چراکه نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه در باورهای دینی و اعتقادی مردم ایران دارد و چون این اعتقادات به‌راحتی حذف نمی‌شود پس باید ملت را از بین ببرنند!

وی تصریح کرد: دشمنان ایران همه تهاجم‌ها و تهدیدها را علیه ما راه انداختند، اما هوشیاری و دشمن‌شناسی مردم سبب خنثی شدن توطئه‌های آنها شده و امروز به‌این نتیجه رسیده‌اند که به‌راحتی نمی‌توانند، این کشور را از بین ببرند، بنابراین، تهاجم فرهنگی را تشدید کرده‌اند!

مظفر گفت: امروز با تهاجم فرهنگی سعی دارند آن اعتقادات و باورهایی که شما را با مکتب عاشورایی عجین کرده از بین ببرند، چون خودشان اعتراف کرده‌اند که جمهوری اسلامی به‌قدرتی شکست‌ناپذیر تبدیل شده که با روش‌های نظامی نمی‌توانند آن را از بین ببرند، پس تنها راه سرنگونی ما را فروپاشی از درون و سست کردن بنیان‌های فکری ملت ایران تشخیص داده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آنها به‌عظمت ما اذعان دارند، گفته‌اند در برابر ایران با یک قدرت بزرگ روبه‌رو هستیم، ده‌ها سال است که روسای جمهور آمریکا نتوانستند ایران را با شکست روبه‌رو کنند و درصدد هستند ملت ایران را با شکست روبه‌رو کنند، صدها بار برای شکست ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند، ترامپ و آل سعود برای براندازی انقلاب، تسلیم شدن ملت ایران را دنبال می‌کنند، اینها معتقدند فشار آوردن سبب تسلیم ملت ایران می‌شود و دچار توهم و اغتشاش ذهنی شده و این گاوچران احمق آمریکایی ایران را با برخی کشورهای دیگر با گاوهای شیرده عربستان اشتباه گرفته است.

وی افزود: امروز آمریکا، فرعون زمان ما است و منافع جهان و منطقه را در سایه جنگ و در چنگ خود می‌خواهد، آنها دست‌های ملت مظلوم را بسته و قلاده اسرائیلی‌ها را باز کرده‌اند و سه ضلع شرارت عربی، غربی و عبری ریشه جنایات بشر است و می‌خواهند ملت ایران را به زانو درآورند، در این روزها داستان ما و آمریکایی‌ها، داستان عزت و ذلت است و ملت ما همان‌طور که در 40 سال راه عزت را انتخاب کرده همچنان بر این راه باید پافشاری کنند.

مظفر با اشاره به‌اینکه تجربه 40 ساله و تجربه بهره‌گیری از مکتب حسینی بیانگر این است که در دوراهی عزت و ذلت باید راه عزت را انتخاب کنیم؛ خاطرنشان کرد: سید و سالار شهیدان ما در این دوراهی فرمودند راه عزت را باید انتخاب کرد، آنها تصمیم گرفته‌اند 40 سالگی انقلاب را ملت ما پیروزی نگیرند و پمپئ و در جمع منافقان اعلام کرد، برنامه آمریکا این است که ایران اسلامی نتواند انقلاب 40 ساله خود را جشن بگیرد و ما باید این را ناکام بگذاریم.

مظفر افزود: اعتقاد و ریشه این ملت در اعتقادات 1400 ساله شیعی است و بنیان‌های اعتقادی‌اش در مسیر ولایت و امامت است، همچنان مسیر ما مسیر استقامت و پیروزی بوده، مقام معظم رهبری فرمودند، هیچ ملت سست عنصر و کج‌اندیشی نمی‌تواند قله‌های سربلندی را طی کند و در این مسیر باید بردبار و پایدار باشیم، تاکنون نیز چنین بوده است، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی و عمل به‌هنگام مردم ایران و باج ندادن سبب شده بر پیمان خونین خود با امام و رهبری عزیز بمانیم، رهبری عزیز در این روزها مانند امام المسلمین برای ما بیدارگر و روشنگر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: سختی‌‌ها و فشارهای اقتصادی بر ما فشار می‌آورد، اما کسانی که نوای سازش سر می‌دهند بی بصیرت و وادادگان این انقلاب هستند، زیرا دشمن به‌ما چنگ و دندان نشان می‌دهد، آنها در روزنامه‌های زنجیره‌ای می‌‌خواهند افکار مردم را هدایت کنند، اما ملت ما می‌دانند سازش و مذاکره ثمره اش از بین رفتن عزت است و باید در این مسیر استقامت کنیم.

وی گفت: در این روزها داستان ما و آمریکایی‌ها داستان عزت و ذلت است و ما همان‌گونه که ۴۰ سال راه عزت را انتخاب کردیم، همچنان باید آن را طی کنیم و تجریه بهره‌گیری از مکتب حسینی به‌ما نشان داده شده باید مسیر عزت را طی کنیم تا به‌اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول