اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

فعالیت کارخانه‌های زنجان باید بر اساس نیاز باشد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: فعالیت کارخانجات استان بایستی بر اساس میزان نیاز و ظرفیت در مدار تولید باشد.

فعالیت کارخانه‌های زنجان باید بر اساس نیاز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان اظهار کرد: بایستی تصمیمات موثری در راستای خدمت رسانی مطلوب به قشر ضعیف جامعه اتخاذ شود و همه تلاش‌ها در راستای بهبود وضعیت رفاهی این قشر از جامعه بکار گرفته شود. رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد:در راستای ارائه خدمات مطلوب و سریع به مراجعین شایسته است به نحو مطلوبی بوروکراسی‌های زاید اداری را حذف کنیم تا مراجعین برای دریافت خدمات مورد نظر درگیر روند طولانی دریافت خدمات نشوند که در غیر اینصورت نارضایتی بین مردم افزایش خواهد یافت.

وی همچنین ارائه خدمات در سازمان تامین اجتماعی استان زنجان به مردم را مطلوب توصیف کرد و گفت: در مجموع بیمارستانها و درمانگاههای خوبی در سطح استان برای ارائه خدمات به مردم استان وجود دارد که بایستی همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت موجود و ارتقای آن بکار ببندیم بطوریکه مراجعین به این مراکز که اکثرا قشر ضعیف جامعه هستند بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای خدمات مطلوبشان را دریافت نمایند.

این مقام عالی قضایی استان زنجان با بیان اینکه افزایش خدمات درمانی و رفاهی برای بازنشسته‌ها امری ضروری است، خاطر نشان کرد: بیشتر افراد بعد از 30 سال خدمت که بازنشسته می‌شوند برخی هزینه‌ها از جمله هزینه‌های درمانی دامن گیرشان می‌شود که با توجه به پایین بودن حقوق بازنشستگی  توانایی پرداخت این نوع هزینه‌ها را ندارند که تأمین اجتماعی می‌تواند در این زمینه گام‌های موثری بردارد.

شایان ذکر است، در ابتدای این دیدار مسعود علیاری، مدیر کل تامین اجتماعی گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت‌های تأمین اجتماعی استان زنجان را ارائه کرد.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول