اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

فرماندار مشهد:

۷۵۰ ایستگاه صلواتی پذیرای زائران دهه آخر صفر هستند

فرماندار مشهد با اشاره به‌اینکه مشهد برای میزبانی از زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر، بیشترین آمادگی را دارد؛ گفت: 500 ایستگاه صلواتی در مشهد و 250 ایستگاه منتهی به‌آن، آماده پذیرایی و خدمت به‌زائران هستند.

۷۵۰ ایستگاه صلواتی پذیرای زائران دهه آخر صفر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری پویش مردمی شهروند مهمان‌نواز، احمدعلی موهبتی با بیان اینکه خدمت به‌زائران امام رضا(ع) برای مردم مشهد، افتخاری بزرگ و یک وظیفه است؛ گفت: همدلی خوبی بین اعضای ستاد تسهیل خدمات سفر مشهد برای پذیرایی از زائران وجود دارد و هماهنگی‌های لازم بین ادارات مرتبط با حوزه خدمات‌رسانی به‌زائران از جمله دستگاه‌های خدماتی، انتظامی، امنیتی، بهداشت و درمان برگزار شده است.

فرماندار مشهد ادامه داد: از شهروندان نیز انتظار همراهی و همدلی درراستای میزبانی شایسته از زائران را داریم تا زائران رضوی که گاهی اوقات برای اولین بار به‌زیارت امام هشتم(ع) تشرف پیدا می‌کنند و مهمان مشهد هستند با خاطره‌ای خوش به‌محل سکونتشان برگردند.   

وی با بیان اینکه گاهی اوقات یک لبخند و برخورد مناسب با زائر امام رضا(ع) توسط یک شهروند یا نیروهای دستگاه‌های متولی بیشترین اثرگذاری را دارد؛ متذکر شد: وظیفه همه ما این است که زائران امام هشتم(ع)  را تکریم کنیم.

موهبتی افزود: از طرفی امروز با توجه به‌تهدیدات دشمنان و هجمه آنها، باید از این ظرفیت‌های همدلی کمال بهره را برد و به‌ترویج فرهنگ دینی و اسلامی پرداخت.  

فرماندار مشهد با بیان اینکه شهروندان همچون مراسم اربعین مدیریت این حرکت مردمی را برعهده گرفته و دستگاه‌های متولی بیشتر نقش نظارتی و تسهیل‌گر را ایفا می‌کنند؛ ادامه داد: به‌جهت مشکلات ترافیکی که در این ایام به‌ویژه در خیابان‌های منتهی به‌حرم مطهر ایجاد می‌شود نیز طرح‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است که از شهروندان و زائران انتظار همراهی داشته و توصیه می‌کنیم که در ایام دهه پایانی ماه صفر بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.  

وی تاکید کرد: هیچ توجیهی برای کوتاهی احتمالی دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به‌زائران پذیرفته نیست و  باید دستگاه‌های متولی تجربیات سال‌های گذشته را مرور کنند و نقایص قبل و خلاهای احتمالی در برخی موارد را امسال پوشش دهند.

موهبتی با اشاره به‌اینکه مشهد برای میزبانی از زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر، بیشترین آمادگی را دارد؛ گفت: 500 ایستگاه صلواتی در مشهد و 250 ایستگاه منتهی به‌آن، آماده پذیرایی و خدمت به‌زائران هستند.

شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 3135 و همچنین شماره پیامک 1000181 در پویش بزرگ مردمی شهروند مهمان‌نواز ویژه دهه پایانی ماه صفر مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول