اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

دادستان بجنورد خبر داد

صدور حکم اختلاس گر ۴۹ میلیارد ریالی بانک رفاه بجنورد

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از صدور حکم قطعی درباره پرونده اختلاس از بانک رفاه کارگران این شهرستان خبر داد.

صدور حکم اختلاس گر ۴۹ میلیارد ریالی بانک رفاه بجنورد

به گزارش خبگرزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، مسلم محمدیاران اظهار کرد: در نیمه اول سال ۱۳۹۶ موضوع اختلاس میلیاردی در یکی از شعب بانک رفاه استان کشف و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و به شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد ارجاع گردید.

وی افزود: پس از بررسی گزارش مراجع نظارتی و نیز انجام تحقیقات مقدماتی دقیق، متهم دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در ادامه گفت: پس از انجام تشریفات قانونی ازجمله صدور کیفرخواست، پرونده جهت ادامه رسیدگی و صدور حکم، به دادگاه کیفری ۲ بجنورد ارسال و حکم بر محکومیت متهم صادر شد که پس از طی مراحل اعتراض و تجدیدنظرخواهی، دادنامه صادره قطعی گردید.

وی همچنین افزود: طبق دادنامه صادره، مبلغ مورد اختلاس جمعاً به میزان ۴۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برای دادگاه محرز شده و محکوم‌علیه به جهت ارتکاب این جرم، به استناد قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری به تحمل ۷ سال حبس تعزیری، انفصال دائم از خدمات دولتی، استرداد وجوه مورد اختلاس و نیز پرداخت جزای نقدی معادل دو برابر مال مورد اختلاس، محکوم گردیده است که با اعزام محکوم‌علیه به زندان بجنورد و نیز از سویی با توجه به شناسایی و توقیف اموال وی به ارزش بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۴۸۸ هزار و هفتصد و ۷۰۴ ریال، روند اجرای حکم صادره آغازشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول