اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمید رسایی:

بهترین « مرگ بر آمریکا» خدمت‌رسانی به مردم است

نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم مجلس بهترین نوع شعار مرگ بر آمریکا را خدمت کردن به مردم می‌دانند و اگر کسی می‌خواهد نشان دهد که ضد استکباری است، باید خدمات‌رسانی بیشتری به مردم ارائه کند.

بهترین « مرگ بر آمریکا» خدمت‌رسانی به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌‌الاسلام حمید رسایی در همایش استکبار ستیزی و نقش جنبش دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی را امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامیدند که موجب کشمکش‌هایی بین ایران و آمریکا شد و این موضوع موجب قطع شدن رابطه دو کشور شد.

نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی افزود: طی 40 سال گذشته حرکت انقلاب در مسیر درستی بوده، هر چند این موضوع به  معنی این نیست که خطا و اشتباهی وجود نداشته و مملکت گل و بلبل بوده است.

وی با بیان اینکه باید به هویت، دلیل و اهداف اولیه انقلاب توجه شود، گفت: آیا هویت نخست و اصلی انقلاب این بود که موجود زنده به فضا بفرستیم یا تولید انبوه جنگنده‌های نظامی داشته باشیم؟

رسایی با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: پیشرفت‌های نانو، پزشکی و سلول‌های بنیادی و هسته‌ای به برکت جوانان با انگیزه و تلاش‌های انجام شده، محقق شده است.

دلیل پسرفت‌های روی داده در کشور مسؤولان هستند

نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در سایه این نه گفتن‌ها پیشرفت کرده‌ایم و اگر جایی پسرفت وجود دارد به جایی مربوط است که مسؤولان و عناصر به این امیدوارند که دیگران بیایند و کار ما را انجام دهند، تصریح کرد: هیچ کس با اعتماد به نظام سلطه پیشرفت نکرده است.

وی با اشاره به اینکه در طول 40 سال گذشته انقلاب اسلامی مسیر واحدی را طی کرده است، گفت: البته در این راه مشکلاتی نیز بوده است که با همکاری و همدلی برطرف کرده‌ایم.

نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بهترین نوع شعار مرگ بر آمریکا  را خدمت کردن به مردم می‌دانند و اگر کسی می‌خواهد نشان دهد که ضد استکباری است، باید خدمات‌رسانی بیشتری به مردم ارائه کند، افزود: استکبارستیزی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و در این بین علاوه بر استقلال و دستیابی به علوم مختلف و همچنین تامین امنیت خود به امنیت سایر کشورها در منطقه هم کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه ژاپن از جمله کشورهایی است که حق داشتن ارتش مستقل و حق برگزاری رزمایش نظامی مستقل را ندارد که این به معنای مستعمره بودن این کشور است، ادامه داد: ژاپن همچنین موظف است بخشی از خاک خود را در اختیار آمریکا برای ساخت پایگاه نظامی بگذارد.

تعهدات ایران در برجام مشخص و تعهدات طرق مقابل نامشخص است

رسایی با اشاره به اینکه در برخی از مناسبت‌ها به ویژه در مسئله هسته‌ای، تعهدات ایران مشخص بود اما تعهدات طرف مقابل مشخص نشده بود، تصریح کرد: به عقیده من اصل برجام اعتماد به مسؤولانی بود که از گذشته خود پشیمان بوده و اعتقادات قلبی نداشته و اعتمادی به وعده‌های قرآن ندارند.

نماینده مردم تهران در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در طول این مدت به شکل‌های مختلف که آخرین آن برجام بود، استکبار مقابل نظام اسلامی قرار گرفته است، اظهار داشت: باید بدانیم که دشمنی بین ما با نظام سلطه ابدی است، چرا که هیچگاه حق و باطل یکجا جمع نمی‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه با کارشناسان اقتصادی گفت: روحانی گفته است که با غربی‌ها تعارف نداریم و تحریم‌ها را دور می‌زنیم، من می‌گویم آقای روحانی اگر بلد بودید، تحریم‌ها را دور بزنید، چرا هسته‌ای ما را به باد فنا دادید و سرنوشت دانشمندان هسته‌ای ما این چنین شد.

دولت و مجلس امروز نسبت به موضوع استکبارستیزی اما و اگر دارند

رسایی با بیان اینکه مجلس با کت و شلوار اصولگرایی و دولت با عبای اعتدال‌گرایی هر دو نسبت به موضوع استکبارستیزی اما و اگر دارند، گفت: کنوانسیون‌های مطرح شده، امروزه استعماری و برخلاف مصالح ملی است و تصویب آنها، سیطره به کشور را افزایش داده و به مردم فشار خواهد آورد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول