اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر:

مردم استان بوشهر 37 میلیارد ریال به طرح احسان حسینی کمک کردند

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: مردم نیک اندیش استان 37 میلیارد ریال به طرح احسان حسینی که معمولا در طول ماه های محرم و سفر و با هدف جذب و جمع آوری کمک ها و نذورات مردمی و کمک به معیشت خانواد های نیازمند انجام می شود کمک کردند.

مردم استان بوشهر 37 میلیارد ریال به طرح احسان حسینی کمک کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد لطفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی در ماه های محرم و صفرامسال نیز در سطح استان، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح جذب کمک ها و نذورات مردمی در جهت کمک به رفع مشکلات و تامین معیشت نیازمندان و ایتام است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: در این طرح خیران و نیکوکاران استان سفره‌های اطعام را در حسینیه‌ها، تکایا و مساجد پهن می‌کنند و با ارائه سبدهای غذایی به نیازمندان آن‌ها را یاری می‌کنند تا از این اطعام برخوردار شوند.
لطفی به مشارکت مردم خیّر و نیک اندیش استان بوشهر در طرح احسان حسینی اشاره کرد و گفت: مردم هم استانی تا پایان ماه محرم، توانسته اند با حدود 37 میلیارد ریال نذورات خود در اجرای مطلوب این طرح مشارکت داشته باشند.
وی با اشاره به همکاری و فعالیت 31 مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان افزود: این کمک های مردمی عمدتا از سوی مراکز نیکوکاری جذب و میان نیازمندان هر محله توزیع می شود.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول