اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

دبیر حزب موتلفه همدان:

استاندار آینده همدان مردمی باشد نه جناحی/ رابطه «نیکبخت» با احزاب جناحی بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه استاندار آینده همدان نباید جناحی عمل کند، گفت: مردمی بودن استاندار باید بر جناحی بودن او غلبه داشته باشد، در صورتی که تاکنون این اتفاق در استان همدان رخ نداده است.

استاندار آینده همدان مردمی باشد نه جناحی/ رابطه «نیکبخت» با احزاب جناحی بود

محمود الفت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه همدان با توجه به ظرفیتی که دارد نیازمند استانداری فعال و کاربلد است، اظهار کرد: استاندار آینده همدان باید اهل تعامل بوده و مردمی باشد.

وی با بیان اینکه مدیر ارشد استان نباید دنبال سیاسی‌بازی باشد، گفت: استاندار اگر از چم‌وخم کار آگاه نباشد، نمی‌تواند باعث توسعه و آبادانی همدان شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان افزود: در حال حاضر گزینه‌هایی برای تصدی استانداری همدان مطرح‌ شده است اما برخی از آنها ظرفیت و شایستگی تصدی این مسئولیت را ندارند.

وی با بیان اینکه حضور فردی کارکرده و آشنا با استان می‌تواند گزینه مناسبی باشد،  تصریح کرد: به استانداری نیاز داریم که در زمینه‌های مختلف برای اداره استان برنامه مناسب و کارا داشته باشد.

الفت با تأکید بر اینکه استاندار همدان نباید جناحی عمل کند، ادامه داد: جناحی عمل کردن آفت است چراکه باید مردم را اصل دانست و جناح‌ها و گروه‌ها را کنار گذاشت.

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن استاندار باید بر جناحی بودن او غلبه داشته باشد، خاطرنشان کرد: تاکنون این اتفاق در استان همدان رخ نداده که امیدواریم این بار استانداری مردمی، انقلابی و پای‌کار در مسند کار قرار گیرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان با بیان اینکه احزاب می‌توانند به استاندار برای اداره امور کمک کنند، گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم رابطه استاندار با احزاب، جناحی بود و ارتباط بر اساس اصول تحزب و دموکراسی رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه ما تمرین دموکراسی نداریم، اظهار کرد: متأسفانه احزاب را تنها در بزنگاه‌هایی چون انتخابات و ارائه بیلان کاری به‌ صورت مقطعی به کار گرفتند.

الفت با بیان اینکه از استاندار جدید انتظار می‌رود که از احزاب به عنوان یک پله برای بالا رفتن فردی و جناحی بهره‌ نبرد، افزود: استاندار آینده احزاب را به‌ عنوان مشاوران فکری که می‌توانند در توسعه استان کمک کنند، قلمداد کند.

وی با اشاره به اینکه احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا معتقدند باید به استاندار در توسعه استان یاری برسانند، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف و پیشرفته استان نیازمند فضایی مناسب، تعاملی، پایدار و مستمر هستیم.

انتهای پیام/89040/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول