اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در روزهای اخیر جبهه استکبار جهانی با همه قوا در حال تهاجم به نظام جمهوری اسلامی است اما مردم با تبعیت از دستورات ولی‌فقیه همه برنامه‌ریزی‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

مردم تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی در جمع عزاداران اصفهان اظهار کرد: این دسته باشکوه که با حضور شما عزیزان سپاه و ارتش و بسیج و سایر اقشار مردم شکل گرفته است، لبیک گفتن و بیعت مجدد با پیامبر اکرم(ص) و امام حسن (ع) و امام رضا (ع) و اهل‌بیت است.

وی افزود: چنان‌که امروز در میان فریادهای این جمعیت شعار لبیک یا رسول‌الله سر داده شد و بنا به  فرموده خدا در قرآن که «ان‌الذین یبایعونک انما یبایعون‌الله و یدالله فوق ایدیهم» تصریح می‌فرماید که بیعت با رسول خدا بیعت با خداست.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آری، بیعت با پروردگار زمینه‌ساز قدرت و اقتدار مطلق است زیرا اوست که حاکم بر نظام هستی است.

عبداللهی اضافه کرد: امروزه، خصوصاً در روزهای اخیر جبهه استکبار جهانی با همه قوا در حال تهاجم به نظام جمهوری اسلامی است اما مردم که یکپارچه با پیامبر و اهل‌بیت او بیعت کرده و لبیک می‌گویند؛ در ادامه با تبعیت از دستورات ولی‌فقیه و همراهی با او به‌عنوان ادامه‌دهنده راه نبوت و امامت همه برنامه‌ریزی‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

وی اضافه کرد: چنان‌که در سال‌های آغازین انقلاب، امام (ره) با تکیه بر مکتب اهل‌بیت و این یکپارچگی انقلاب کرد و در طول چهل سال پس از آن‌ هم، امام و رهبری با تداوم این جریان و همراهی امت، در برابر همه این ستیزه‌های دشمن مقاومت کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خدا و با دست قدرت او این پرچم پرافتخار به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) خواهد رسید.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول