اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی:

صحن حضرت زهرا (س) تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف با پیشرفت فیزیکی 94 درصد تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

 صحن حضرت زهرا (س) تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

سیدحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به مشارکت مردم آذربایجان‌غربی در کمک به توسعه عتبات عالیات اظهار کرد: شهرستان‌های چایپاره و نقده در سال 97 بیشترین نذورات و کمک‌های مردمی را برای بازسازی عتبات عالیات داشتند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی صحن حضرت زهرا(س) در نجف افزود: صحن حضرت زهرا در نجف اشرف با پیشرفت فیزیکی 94 درصد تا پایان سال به بهره‌برداری رسیده و کمک‌های مردمی آذربایجان‌غربی نیز در این صحن مطهر مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس ستاد عتبات عالیات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب در کربلا با مساحت 165 هزار متر مربع با پیشرفت 20 درصد، چهار سال بعد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به سهمیه آذربایجان غربی در بازسازی عتبات عالیات گفت: اکنون سهم هزینه کرد آذربایجان غربی در دو پروژه مستقل صحن حضرت فاطمه (س) به مساحت یک هزار مترمربع از کل 22 هزار متر مربع و صحن عقیله بنی‌هاشم به مساحت یک هزار متر است.

حسینی افزود: هزینه ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) در مدت چهار سال به مبلغ چهار میلیارد تومان تامین و در این مدت بیش از ۵۰۰ میلیون تومان آن تامین شده است.

وی بیان کرد: تاکنون نیز حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مردم استان نذورات خود را تحویل ستاد بازسازی عتبات عالیات کرده که بدین‌ وسیله از مردم استان قدردانی و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/۶۱۰۳۰/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول