اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

رئیس سازمان دانش‌آموزی همدان خبر داد

برگزاری مانور سراسری «زلزله و ایمنی» در همدان

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان با بیان اینکه بیستمین دوره مانور سراسری زلزله با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» در مدارس استان برگزار خواهد شد، گفت: مانور سراسری «زلزله و ایمنی» هشتم آذرماه برگزار می‌شود.

برگزاری مانور سراسری «زلزله و ایمنی» در همدان

رضا میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری دوره‌های آموزشی پناه‌گیری و خروج ایمن هنگام زلزله با همکاری سازمان هلال احمر استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره هر سال به منظور آمادگی بیشتر دانش‌آموزان در برابر تهدیدات طبیعی همچون زلزله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مانور سراسری زلزله و ایمنی هشتم آذرماه برگزار می‌شود، افزود: سازمان دانش‌آموزی استان با همکاری سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از چند هفته پیش جلسات متعددی را برای هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب به منظور اجرای موثر این مانور برگزار کرده است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان همدان با اشاره به اینکه چهار آموزشگاه در شهر همدان در مرحله اول به عنوان آموزشگاه‌های هدف برای اجرای دوره‌های آموزشی انتخاب شده است، عنوان کرد: این دوره با همکاری جمعیت هلال احمر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان و والدین آنها در مدرسه شهیدمفتح آغاز شده است، بیان کرد: بیستمین دوره مانور سراسری زلزله با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» در تمام مدارس استان برگزار خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه دین مبین اسلام همواره به صلح و دوستی تأکید فراوان دارد، افزود: توجه به نجات جان انسان‌ها و ترویج صلح و دوستی از مهمترین اهداف دوره مانور سراسری زلزله است.

وی خاطرنشان کرد: یادگیری مهارت‌های امدادی در بین دانش‌آموزان زمینه‌ای برای دفاع از خود و خانواده در مواقع بحرانی و کاهش خطر در شرایط حساس می‌شود.

انتهای پیام/89047/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول