اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

نامه سرگشاده عکاسان ورزشی مازندران به مدیرعامل نساجی/

کمترین انتظار عکاسان ورزشی عذرخواهی بود نه تکذیب!/دوربین‌های‌مان را بر زمین می‌گذاریم

پس از واکنش فرزاد مجیدی سرپرست تیم نساجی نسبت به خبر درگیری‌اش با یکی از عکاسان ورزشی، جمعی از عکاسان ورزشی با صدور نامه‌ای به مدیرعامل این باشگاه، گلایه خود را عنوان کردند.

کمترین انتظار عکاسان ورزشی عذرخواهی بود نه تکذیب!/دوربین‌های‌مان را بر زمین می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از درج خبر تحت عنوان «درگیری فرزاد مجیدی با یکی از خبرنگاران» و تکذیب این اتفاق از سوی وی در خبری با عنوان «برای اهالی رسانه احترام خاصی قائلم/با هیچ عکاسی درگیر نشدم» جمعی از خبرنگاران ورزشی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به علی امیری مدیرعامل باشگاه خواستار دلجویی و عذرخواهی باشگاه نساجی نسبت به این اتفاق شدند.

در این نامه آمده است:

جناب آقای علی امیری
مدیرعامل محترم باشگاه نساجی مازندران
با سلام و احترام

با توجه به رفتار ناشایست فرزاد مجیدی سرپرست تیم نساجی با یکی از عکاسان ورزشی بعد از پیروزی شیرین مقابل استقلال خوزستان، متأسفانه حلاوت این بُردِ به‌هنگام، بعد از این اتفاق به تلخی برای همه خبرنگاران و عکاسان ورزشی که بدون چشم‌داشت در گرما و سرما کنار تیم‌شان هستند، تبدیل شد.

بعد از رسانه‌ای شدن این موضوع حداقل انتظار اصحاب رسانه، از باشگاه نساجی و شخص فرزاد مجیدی، یک عذرخواهی ساده بود اما در کمال جسارت وی نه‌تنها حاضر به عذرخواهی نشد، نسبت به این خبر واکنش نشان داد و این اتفاق را اساساً تکذیب کرد.

با توجه به درگیری ‌فیزیکی سرپرست نساجی سال گذشته با یکی از خبرنگاران، همچنین توهین و درگیری با یکی از خبرنگاران در روز صعود نساجی در ورزشگاه تختی تهران و مجدداً توهین و فحاشی به داور بین‌المللی استان‌مان در روز بازی دوستانه با سایپا و در اتفاق اخیر درگیری لفظی با یکی از عکاسان ورزشی، ما عکاسان ورزشی خواستار عذرخواهی رسمی باشگاه و تعهد بر عدم تکرار چنین رفتارهایی از سوی فرزاد مجیدی هستیم.

با تمام احترامی که برای مالکان تیم جناب صنیعی‎فر و حدادیان، و جنابعالی به‌عنوان مدیرعامل، همچنین استاد کاظمی به‌عنوان قائم‌مقام باشگاه قائلیم، در صورت عدم دلجویی و عذرخواهی از اصحاب رسانه از بازی بعد دوربین‌های‌مان را بر زمین نهاده و حاضر به عکس‎برداری نخواهیم شد.

با تقدیم احترام و امتنان

جمعی از عکاسان ورزشی: شهرام ناساری ـ سیدرضا هاشمی ـ احسان فضلی ـ کیوان سیر ـ احمد قربانی ـ مقداد بهرامی ـ اکبر قاسم‌پور ـ سیدرسول هاشمی ـ رضا رقیمی ـ معین نادری ـ حسن آزادی ـ میلاد ولی‌نژاد ـ محمد مهدی‌زاده ـ امیر اسدی ـ مهدی ولی‌زاده ـ رضا متانی ـ یوسف قاسمی ـ امیر طهماسبی ـ میلاد اکبری.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول