اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

کنسرت گروه «همایون» برگزار می‌شود

کنسرت گروه موسیقی «همایون» تحت عنوان کنسرت «همزبانی» در سالن سوره حوزه هنری روی صحنه می رود.

کنسرت گروه «همایون» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، کنسرت گروه موسیقی همایون به سرپرستی و آهنگسازی حسین پرنیا و خوانندگی سروش مظفری، تحت عنوان کنسرت «همزبانی»، ۲۵ آبان در سالن سوره حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت که حسین پرنیا سرپرستی، آهنگسازی و سنتور نوازی آن را بر عهده دارد و سروش مظفری به آواز خواهد پرداخت، صائب کاکاوند (تار و سه تار)، ساسان بازگیر (عود)، میلاد مرادی (کمانچه و آلتو)، احسان لیوانی (نی)، رامین ملکی (دف) و پژمان پرنیا (تنبک و سازهای کوبه ای)، دیگر اعضا و هنرمندان گروه هستند.

در این اجرا سعی بر آن است که با مخاطب ارتباطی عاطفی و فلسفی برقرار شود. نبود انگیزه و سرزندگی در این روزها، ما را بر آن داشت تا «همزبانی» را برای نام کنسرت خود گزینش کنیم تا با همزبانی و هم آوایی، ساعتی به دور از روزگاران، در کنار هم باشیم و لحظاتی شاد و فلسفی داشته و همچون گذشته شبی بیاد ماندنی را رقم بزنیم؛ حریر مهتاب، همزبانی، تنها شو، بی سر و سامان، گل زیبای من و گل پونه ها قطعاتی هستند که برای این اجرا در نظر گرفته شده اند.»

مدیر هنری کنسرت «همزبانی» در این باره گفت: بعد از اجرای «اهورایی»، این بار با «همزبانی» آمده‌ایم تا ساعتی به دور از روزگاران، در کنار هم باشیم و لحظاتی شاد و فلسفی را رقم بزنیم. در این کنسرت سعی کردیم بیشتر از شعرهای امیدبخش استفاده کنیم.

«حریر مهتاب، همزبانی، تنها شو، بی سر و سامان، گل زیبای من و گل پونه‌ها» قطعاتی هستند که برای این اجرا در نظر گرفته شده‌اند.

کنسرت همزبانیِ گروه همایون، ساعت ۱۹:۳۰ از تاریخ ۲۵ آبان سال جاری، در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت خرید بلیت‌ به سایت ایران‌کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول