اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

چیت‌چیان گزینه مد نظر وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی است

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: چیت‌چیان گزینه مد نظر وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی است.

چیت‌چیان گزینه مد نظر وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی است

محمد وحدتی‌هلان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: اخیراً وزارت کشور هیچ گزینه‌ای را به مجمع نمایندگان استان برای تصدی استانداری آذربایجان‌شرقی معرفی یا تائید نکرده است.

وی افزود: اواخر هفته گذشته شخص وزیر کشور آقای چیت‌چیان را مناسب استانداری آذربایجان‌شرقی می‌دانستند و حتی قول کسب رضایت وی برای تصدی این پست را دادند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی متذکر شد: البته قبلاً نیز نام آقای چیت‌چیان مطرح شد که با مخالفت وی روبه‌رو شده بود ولی بعد از آن، وزیر کشور قول داد تا با آقای چیت‌چیان صحبت کرده و رضایت او را بگیرد.

وی اضافه کرد: اکثریت نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی نظر مثبتی روی گزینه آقای چیت‌چیان برای تصدی این مسوولیت در استان را دارند.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه وزارت کشور گزینه‌ای را تائید کرده، خبری ندارم و کسی به مجمع نمایندگان معرفی نشده است ولی گزینه مدنظر همان آقای چیت‌چیان است.

گزارش فارس حاکی است، استاندار آذربایجان‌شرقی پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفته بود: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در پست‎های مدیریتی شامل بنده نیز می‎شود.

مجید خدابخش اظهار کرد: اینکه قرار است بنده به‌زودی استان آذربایجان‌شرقی را ترک کنم.

وی افزود: در مورد بازنشستگی و بازخریدی نیز تردیدی در مورد بنده وجود داشت که استعلامی صورت گرفت و دو هفته قبل نیز بنده به شکل حضوری مراجعه کرده و با آقای انصاری معاون رئیس جمهور صحبت کردم و متوجه شدم مصوبه مجلس مبنی بر منع به‌کارگیری بازنشستگان شامل بنده نیز می‌شود.

خدابخش ادامه داد: اجرای این قانون نیز ابلاغ شده و منتظر هستیم جایگزینی از سوی وزارت کشور به عنوان استاندار جدید تعیین شود و بنده استانداری را تحویل دهم.

خدابخش از سال 1392 و با روی کار آمدن دولت آقای حسن روحانی، به عنوان استاندار اردبیل انتخاب شد و در دوم مهرماه سال 1396 با تصویب هیأت وزیران به عنوان سیزدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی در عصر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی گردید. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ 40/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول