اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

رئیس دانشگاه کردستان اعلام کرد

تامین اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان برای ساختمان پژوهشکده کردستان‌شناسی

رئیس دانشگاه کردستان از تامین اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای ساخت و تکمیل ساختمان پژوهشکده کردستان شناسی در دانشگاه کردستان خبر داد و گفت: حمایت همه جانبه از توسعه پژوهشکده کردستان شناسی رسالت خطیر ما است.

تامین اعتبار  ۵۰۰ میلیون تومان برای ساختمان پژوهشکده کردستان‌شناسی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فردین اخلاقیان‌طاب پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس پژوهشکده کردستان‌شناسی که در محل تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در دوره ۶ سال مدیریت دکتر امید قادرزاده ، فعالیت‌های پژوهشکده کردستان‌شناسی رشد و جهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی به اخذ مجوز پژوهشکده کردستان‌شناسی، چاپ چندین جلد کتاب و برگزاری همایش‌های مختلف در  زمان مدیریت دکتر قادرزاده اشاره کرد و افزود: دانشگاه باید در خدمت اهداف جامعه باشد که در این راستا پژوهشکده کردستان‌شناسی حق مطلب را به خوبی ادا کرده است.

رئیس دانشگاه کردستان حمایت همه جانبه خود را از برنامه‌ها و اهداف پژوهشکده کردستان‌شناسی اعلام کرد و گفت: برای ساخت و تکمیل ساختمان پژوهشکده کردستان‌شناسی ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تامین شده است.

اخلاقیان‌طاب وجود پژوهشکده کردستان‌شناسی برای دانشگاه را در راستای سیاست‌های وزارت علوم مهم عنوان کرد و ادامه داد: برداشتن گام‌های موثرتر در زمینه رشد و ارتقای بیشتر این پژوهشکده از جمله نیات و توقع  برجسته ما است.

وی در پایان سخنان خود از خدمات ارزنده امید قادرزازه رئیس قبلی پژوهشکده کردستان‌شناسی قدردانی کرد و اظهار کرد: تجارب ارزنده مدیریتی، مقام علمی، تعهد و تقوای دکتر قادرزاده در حوزه پژوهشکده کردستان‌شناسی قابل تقدیر و شایسته تشکر است. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول