اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص سمنان خبر داد

اعزام 11 ورزشکار سمنانی به مسابقات قهرمانی بیماران ام‌اس کشور

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان از اعزام 11 ورزشکار این استان به مسابقات قهرمانی بیماران ام‌اس کشور به میزبانی گلستان خبر داد.

اعزام 11 ورزشکار سمنانی به مسابقات قهرمانی بیماران ام‌اس کشور

زهرا چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان اظهار کرد: مراسم بدرقه ورزشکاران ام‌اسی امروز 22 آبان‌ماه با حضور تعدادی از مسؤولان از جنب مجموعه تختی سمنان برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان ادامه داد: 11 ورزشکار این استان به مسابقات قهرمانی بیماران ام‌اسی کشور اعزام می‌شوند.

چگینی تأکید کرد: مسابقات قهرمانی بیماران ام‌اس کشور از فردا 23 آبان‌ماه به میزبانی گلستان برگزار می‌شود و تا روز جمعه 25 آبان‌ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: ورزشکاران ام‌اسی در رشته‌های دارت، شطرنج و تنیس روی میز در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند و شانس کسب مقام هم دارند.

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه فضای این رقابت‌ها ورزشی است، حال و هوای این ورزشکاران را عوض می‌کند و سبب ایجاد نشاط و شادابی در آنها می‌شود.

انتهای پیام/75035/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول