اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

فرمانده سپاه سنندج:

بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی آگاهانه به میدان آمده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: بسیج تاثیرگذار در عرصه جنگ سخت، امروز هم با تمام توان و به صورت کاملا آگاه برای مقابله با جنگ اقتصادی به میدان آمده است.

بسیج برای مقابله با جنگ اقتصادی آگاهانه به میدان آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری پیش از ظهر امروز در مجمع بسیج شهرستان سنندج که در سالن شهدای گمنام ناحیه سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در طول 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره به فکر توطئه‌کردن برای تضعیف نظام مقدس اسلامی بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در اوایل انقلاب وحدت مردم را مورد هجمه قرار دادند و بعد از آن هم هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند ولی خداوند همواره از این نظام حمایت کرد.

عسکری اضافه کرد: جنگی که دشمن شروع کرده بود که به وسیله آن انقلاب را از بین ببرد بعد از هشت سال خروجی آن قدرتمندتر شدن بنیه دفاعی ایران اسلامی شد.

وی افزود: ما بعد از پایان جنگ تحمیلی به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم و قدرت امروز ما که در عرصه جهانی حرف برای گفتن داریم، از برکات دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: دشمنان بعد از جنگ تحمیلی هم جنگ فرهنگی را بر ما تحمیل کردند تا جاییکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند دشمنان با تمام توان به جنگ ما آمده تا عقاید و ارزش‌های این نظام را خدشه‌دار کنند و باورها را تضعیف نمایند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در جنگ فرهنگی هم پیروز شد، کسانی که امروز به عنوان شهدای حرم برای ملت ایران افتخارآفرین هستند رشدیافته دوران هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند.

وی تصریح کرد:‌ اگر امروز شاهد برگزاری اربعین حسینی در حد بسیار گسترده و با حضور بیش از 25 میلیون نفر هستیم نشان می‌دهد هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران بی‌اثر بوده است.

وی افزود: آنها به دلیل شکست در جنگ‌های نظامی و فرهنگی، جنگ تمام‌عیار اقتصادی را علیه ما شکل دادند، اتاق جنگ اقتصادی علیه کشور ما در امریکا تشکیل شد و نقشه‌های مختلفی را طراحی و اجرایی می‌کنند.

وی گفت: ملت ایران قطعا از این جنگ تمام عیار هم با سربلندی بیرون خواهد آمد و قدرتمند‌تر از امروز به بالندگی و رشد خود ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: و اما بسیج تاثیرگذار در عرصه جنگ سخت، امروز هم برای مقابله با دشمنان در جنگ اقتصادی با تمام توان و به صورت کاملا آگاه به میدان آمده است.

وی به نقش اقشار مردم در مقابله با دشمنان هم گریزی زد و گفت: امروز نباید اجازه بدهیم برخی افراد سودجو با احتکار آب به آسیاب دشمنان بریزند.

وی عنوان کرد: برخورد با افراد سودجو در چنین شرایطی و تلاش و برنامه‌ریزی مناسب از سوی مسوولان می‌تواند زمینه خروج ما از این پیچ تاریخی را به نحو احسن فراهم سازد.

وی در ادامه با بیان اینکه دو نفر از اخلالگران اقتصادی در سحرگاه امروز اعدام شدند، گفت: از قوه قضایه که با قاطعیت در این عرصه ورود پیدا کرد و زمینه برخورد جدی با این افراد سودجو را فراهم کرد تقدیر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مسوولان باید با تلاش جهادی در مقابله با دشمنان ایستاده و در راستای رفع مشکلات جامعه گام بردارند.

وی در ادامه به برخی اقدامات بسیج شهرستان سنندج در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در حال حاضردر راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در 9 محله سنندج طرح کرامت در حال اجراست.

به گفته وی، 250 نفر از افراد معتاد به کمپ‌ها معرفی شده و تعداد زیادی از این افراد هم بعد از بهبودی، به درون خانواده بازگشته‌اند.

وی از پرداخت تسهیلات به این افراد و اشتغال‌زایی برای آنها هم اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و احداث مسکن برای محرومین از دیگر اقدامات انجام شده در بسیج شهرستان بوده است.

وی اذعان کرد: در حال حاضر 18 واحد برای محرومین در سطح روستاهای استان در حال ساخت و ساخت 250 واحد مسکن محرومین را در برنامه سال آینده داریم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول