اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

فرهنگ‌سازی در مصرف آب از مدارس شروع شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه شروع فرهنگ‌سازی در مصرف آب را از مدارس دانست و گفت: دانش‌آموزان باید همچون پلیس‌یاران آب فرهنگ درست مصرف کردن آب را به خانواده و اطرافیان آموزش دهند.

فرهنگ‌سازی در مصرف آب از مدارس شروع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه «آب» پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرعامل آبفا استان، جمعی از مسؤولان ذی‌ربط و دانش‌آموزان در دبستان دخترانه شاهد دکتر محمد زنگنه برگزار شد.

مجید یزدان‌پناه در این مراسم با بیان اینکه آب مایه حیات و زندگی است، اظهار داشت: بدون آب نمی‌توان زندگی کرد، همه چیز با آب زنده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه شروع فرهنگ‌سازی در مصرف آب را از مدارس دانست و گفت: فرزندان ما در  مدارس نخست با واژه آب آشنا می‌شوند، باید به فرزندان یاد داد با آب چگونه زندگی کرد.

وی با تاکید بر آموزش فرهنگ صرفه‌جویی به فرزندان، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید همچون پلیس‌یاران آب فرهنگ درست مصرف کردن آب را به خانواده و اطرافیان آموزش دهند و در صورت مشاهده مصرف بی‌رویه تذکر دهند.

گفتنی است، در پایان این مراسم میثاق‌نامه آب  توسط یکی از دانش‌آموزان قرائت شد.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول