اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

در مراسم معارفه دادستان نظامی خراسان‌جنوبی مطرح شد

امنیت و عدالت؛ مهمترین نعمت انقلاب اسلامی/ کار انقلابی با فعال بودن همراه است

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی امنیت و عدالت را از برترین نعمت‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: حفاظت، صیانت و نظارت از نیروهای مسلح امری اجتناب‌ناپذیر است.

امنیت و عدالت؛ مهمترین نعمت انقلاب اسلامی/ کار انقلابی با فعال بودن همراه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم معارفه دادستان نظامی خراسان‌جنوبی صبح امروز با حضور معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مدیر کل دادگستری خراسان‌جنوبی و جمعی از مسؤولان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برگزار شد.

مجید شجاع با اشاره به برکات انقلاب اسلامی طی چهل سال اخیر، اظهار داشت: امنیت و عدالت از برترین نعمات است که هر دو را مدیون استقرار نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، رهبری داهیانه آیت الله خامنه‌ای، عملکرد مناسب نیروهای مسلح، استقلال قوه قضاییه و حضور مردم هستیم.

وی حفاظت، صیانت و نظارت از نیروهای مسلح را  امری اجتناب‌ناپذیر دانست و بیان داشت: حمایت و صیانت دو نقش محوری در سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

تفاوت و تمایز خدمات نیروهای مسلح با سایر نهادها

وی با اشاره به تفاوت و تمایز خدمات ارائه شده توسط  نیروهای مسلح و سایر دستگاه‌های دولتی به جامعه، مطرح کرد: مردم باید در قبال خدماتی که از دستگاه‌های اجرایی دریافت می‌کنند هزینه‌ای بپردازند اما در قبال خدمات نیروهای مسلح نیاز به پرداخت  هیچ وجهی نیست.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از وجود تعامل سازنده همراه با احترام بین نیروهای مسلح و دستگاه‌های قضایی خبر داد و افزود: برخورد قاطع، حکیمانه و مدبرانه جزو اهداف این سازمان است.

شجاع با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان‌های نظارتی در راستای نقش حمایتی خود فرمایشات رهبری را سر لوحه کار قرار می‌دهند، تبیین کرد: نیروهای سازمان قضایی نیروهای مسلح  در خراسان‌جنوبی در زمینه  اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی گام‌های اساسی برداشته و توقع داریم این روند همچنان ادامه یابد.

پایین بودن سطح جرائم در بین نیروهای مسلح استان

وی با اشاره به پایین بودن سطح جرائم در بین نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی، تبیین کرد: الگوسازی از مهمترین مصادیق در بین کارکنان است.

محمدعلی جلوه‌گر دادستان نظامی خراسان‌جنوبی، گفت: عقیده دارم مسؤولیت امانت و مسؤولیت‌پذیری عرصه آزمایش و عمل است.

وی با اشاره به وظایف خاص و سنگین دادستان‌های نظامی، بیان داشت: قانون‌گذار وظایف گسترده‌ای را بر عهده دادستان‌ها به عنوان مدعی‌العموم قرار دادند.

اشاره‌ای به برنامه‌های دادستان نظامی استان

دادستان نظامی خراسان‌جنوبی رویکرد کاری خود را فعال و سیار اعلام و با تأکید بر پیشگیری و کاهش از وقوع جرم، گفت: معتقدم کار انقلابی با فعال بودن همراه است.

جلوه‌گر از راه‌اندازی خط تلفنی 24 ساعته جهت پاسخگویی به مشکلات مردم خبر داد و افزود:  سرعت همراه با دقت و حساسیت، کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها و رضایت‌مندی ارباب رجوع سرلوحه کارمان قرار دارد.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول