اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرکل تعاون گلستان عنوان کرد

ایجاد ۱۶ هزار شغل در گلستان/ ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به بانک‌ها معرفی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: بیش از ۱۶ هزار شغل از ابتدای سال تاکنون در گلستان محقق شده که ۵۳ درصد تعهد استان در ایجاد اشتغال را شامل می‌شود.

ایجاد ۱۶ هزار شغل در گلستان/ ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به بانک‌ها معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید مازندرانی ظهر امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگاه اشتغال استان گلستان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان در اجرای طرح کارورزی یک هزار و ۲۰۰ نفر را جذب کرده است.

وی تصریح کرد: در این طرح در موضوع بیمه کارورزی اختلاف سن با تامین اجتماعی وجود دارد که این سازمان ۲۵ درصد در نظر گرفته شده و این مهم یکی از گره‌هایی است که وجود دارد و بخش بزرگی از این کارورزان سرگردان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: با همکاری فنی و حرفه‌ای استان توانستیم یک هزار و ۱۰۰ نفر را در کارورزی جذب کنیم و امسال ۷۶۷ نفر در این طرح جذب شده است.

مازندرانی تاکید کرد:  در سامانه رصد با مشارکت دستگاه‌های اجرایی بیش از ۱۹ هزار شغل تعهدی بود که در استان ایجاد شد بود و  بنا به اهتمام استاندار این میزان  ۳۰ هزار شغل در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال تا کنون ۱۶ هزار و ۲۶ نفر شغل ثبت شده است و تا پایان سال با کمک دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران و تسهیلاتی که ارائه می‌شود امیدواریم این اشتغال را محقق کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد:بر اساس میزان اشتغال ایجاد شده در استان تا کنون ۵۳ درصد عملکرد داشتیم که امیدواریم تا پایان سال این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

مازندرانی افزود: در امسال برای تسهیلات روستایی ۱۶۲ میلیارد تومان در استان در نظر گزفته شده بود اما تا کنون ۴۰۰ میلیارد تومان طرح به بانک‌ها استان معرفی شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه اعتبارات در دو ماه گذشته اختصاص یافته توانستیم ۲۵۵ میلیارد تومان را پرداخت کنیم که از این نظر پس از استان البرز در رتبه دوم قرار داریم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول