اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

هر روز با یک شهید/342

شهیدمحمدرضا یونسی: سنگر شهادت را خالی نگذارید

شهیدمحمدرضا یونسی در وصیت‌نامه خود با بیان اینکه از اینکه فرزند خود را در راه اسلام و قرآن هدیه کردید مسرور باشید، عنوان کرد: سنگر شهادت را خالی نگذارید.

 شهیدمحمدرضا یونسی: سنگر شهادت را خالی نگذارید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمدرضا یونسی:

شهید محمدرضا یونسی در تاریخ 2 فروردین 42 در شهر ملایر روستای منگاوی چشم به جهان گشود. وی از طرف ژاندارمری به جبهه اعزام و به عنوان رزمنده به ایفای مسؤولیت پرداخت. شهید محمدرضا یونسی در تاریخ 7 شهریور 62 در شهر ارومیه پایگاه گنبد در اثر اصابت گلوله توسط عناصر ضد انقلاب به فیض شهادت نائل آمد. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای روستای منگاوی ملایر آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید محمدرضا یونسی است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون: هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه آنها زنده ابدی هستند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند».

اینک با دانایی و عقل و شعور سالم به مقام نوشتن وصیت برآمده و می‌خواهم بعد از فوت اینجانب برابر وصیت‌نامه‌ام اقدام کنید.

اگر به مقام شهادت نائل آمدم از برادرانم استداعا دارم بعد از شهادتم سنگر مرا خالی نگذارند و از تمام اقوام و فامیل و آشنایان تقاضا دارم هر گناهی از بنده دیده که باعث رنجش خاطر آنها شده است گذشت کنند و مرا حلال کنند.

پدر و مادرم از شما خواهش می‌کنم بعد از شهادتم ناراحت نباشید و از اینکه فرزند خود را در راه اسلام و قرآن هدیه کردید مسرور باشید.

انتهای پیام/89047/ 10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول